Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Cvo

  1. #1

    Cvo

    Tänkte bara kolla om det finns någon på forumet som har en CVO??....Har inte läst ett enda inlägg om de hojarna (iofs har jag väl inte läst allt här)

  2. #2
    ... nja .... jag har inte en s.k. "riktig" CVO ... men nu är det ju så att HD gjorde aldrig en CVO av Softail standard ... så det gjorde jag ....
    min Softail är maximalt utrustad av HD orginal utrusningsdelar ... "one of a kind" ... om jag kunde lära mig hur man sänder in en bild så skulle jag göra det men jag "hatar" datorarbete ...

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av jale Visa inlägg
    ... nja .... jag har inte en s.k. "riktig" CVO ... men nu är det ju så att HD gjorde aldrig en CVO av Softail standard ... så det gjorde jag ....
    min Softail är maximalt utrustad av HD orginal utrusningsdelar ... "one of a kind" ... om jag kunde lära mig hur man sänder in en bild så skulle jag göra det men jag "hatar" datorarbete ...
    Hmm. kan du inte majla bilden till mej? admin@harleyforum.se ? fixar jag in den! Jag är nyfiken


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  4. #4
    Vem vill ha en sån?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Onatop Visa inlägg
    Vem vill ha en sån?
    Inte jag, kostar kassa! Exempel: 2012 CVO Touring. Typ 365.000,-



    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  6. #6
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av Onatop Visa inlägg
    Vem vill ha en sån?
    Pratar vi CVO eller softail?

  7. #7
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Gärna en FB CVO om nån annan står för fiolerna....................... 299000kr ouch

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Gärna en FB CVO om nån annan står för fiolerna....................... 299000kr ouch
    Jag som mer än gärna sätter vinkelslipen i hojarna skulle ha lite ångest för de summorna.....


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  9. #9
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    lite ångest....
    Hehehe minst sagt

  10. #10
    Joo precis en jäkla massa mycket pengar att sätta vinkelslipen i, men även en "vanlig" Harley är väl tufft att sätta kapen i, iaf jag skulle nog tänka til både en eller tre gånger. Vad jag tänker på är att prisskillnaden till en CVO inte är så "jättemycket" med tanke på vad man får, det kostar ju en del att bygga om typ nya fälgar trimma lite ny lack plocka på lite krom, 100 papp bränner man fort när man går i HD´s godisbutik.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Kostar kassa! Exempel: 2012 CVO Touring. Typ 365.000,-



    Tilläggas bör att samma hoj i USA kostar 30.677$ = 198.173SEK


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  12. #12
    V.I.B Axmans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    201
    Tackad: 0

    En CVO har en massa fina grejer jag gärna skulle vilja ha på min hoj men å andra sidan så är det däremot en jävla massa saker jag INTE vill ha och därmed blir det onödigt dyrt.

  13. #13
    Ligger helt klart en poäng i det, plockar man ihop hojen själv så fär man ju exakt de prylar man vill ha och undviker man att handla av HD Sverige så behöver det inte bli så dyrt. Om det nu går att lösa på ett vettigt sätt efter säljstoppet i USA.

  14. #14
    V.I.B TCKalles avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Saltsjö-Boo, Nacka
    Inlägg
    686
    Tackad: 29

    Det enda jag skulle vara intresserad av på en CVO är motorn men för en 30-40 papp kan man säkert få en standardmotor att bräcka cvo'n med hästlängder.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •