Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Mälaren Runt - en hojfolkfest

  1. #1

    Mälaren Runt - en hojfolkfest



    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2

  3. #3
    Jag åker också med om vädergudarna är med oss!

  4. #4
    ja jag hoppas jag får ihop hojen tills fredag så åker jag upp fredag kväll till sthlm.....Skulle var kul att åka med några fler!

    Hur styr vi upp det isåfall ??? jag kommer att bo på söder fredag till lördag....

  5. #5
    Hagis
    Guest
    Gå in i tråden för körningar eller träffar och lägg in ett inlägg! Håll tråden vid liv så ser man den när man klickar på "vad är nytt"

    EDIT:
    Kan ju då vara bra om någon tar tag i frågan och på något sätt antingen ser till att ni möts upp på något ställe en viss tid eller att någon tar besluten i samma frågor! Byt kontakt uppgifter så kan ni ju ringa varandra under dagen osv...

  6. #6
    Vädret ser ut att vara på åkarnas sida peppar peppar, ta i plast


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    vädret ser ut att vara på åkarnas sida peppar peppar, ta i plast
    eller inte


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  8. #8
    Not. Jag bangande. Svärfar får berätta ikväll om huden hans är som blöt tvättsvamp.

  9. #9
    Så jävla tråkigt, såfort det är ett jippo som kan vara kul, så regnar det bort... stackars arrangörer mfl..


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  10. #10
    Hagis
    Guest
    Ja vi mötte en hel del entusiaster på väg till div mötes punkter! Dock fick dom som samlades i Solna/Stockholm ett uppvaknande utan dess like! En bilist som plöjt genom staket ett 50 tal meter, fortsatt ut i 4 vägs korsningen och där tog det stopp! Det var länge sen jag såg ett sådant otäckt resultat av en olycka, hela fronten var intryckt och det blinka från ambulanser, brandbilar och snutbilar.

    Så jag hoppas allt gick bra med er andra som var ute på vägen idag!

  11. #11

    Have you ever seen the rain?

    För första gången sedan 1987 drabbades Mälaren Runt av skitväder hela vägen från start till mål. "Jaha, då får vi arrangörer väl sitta ensamma och pina oss runt", tänkte vi. Men svenska hojåkare är gjorda av hårdare virke än så! Hundratals ekipage ställde upp, även om de flesta åkte lite hur som helst. Det var många som drog till MCM:s Hojmarknad utanför Eskilstuna och sedan hem igen, eller direkt till festen hos Strul MCC. Samma sak med det nya alternativa slutmålet, MC-Entustiasternas klubbkåk i Järfälla dit en del åkte och tog en fika eller en burgare innan de vände hemåt igen. Om du själv hör till dem som valde att stanna hemma så kan du nog få se det mycket fuktiga Mälaren Runt 2011 på TV inom en snar framtid - ett filmteam från TV4 åkte med och gjorde reportage. I övrigt kan vi bara citera oss själva från nummer 5/87: "Mälaren Runt - inget för tunnpuckar!" Se hela rapporten i nästa nummer! av MCM. Foto: Stefan Boman, Totte Wiman

    Källa: MCM


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Liknande ämnen

  1. Mälaren runt 2011 - MCM, Karta
    Av admin i forum Träffar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-28, 09:34

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •