Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Återfallsbiker

  1. #1

    Post Återfallsbiker

    Yes!!!

    Äntligen, det är nu nästan 15 år sedan jag sålde min 72:a Norton Commando ett äkta Engelskt Rejs-järn.
    Den låg i delar nere i källaren och familjen behövde en ny bil.
    Har våndats de sista 4-5 åren varje vår och sommar när 2-hjulringarna dundrat förbi på landsvägen utanför torpet.
    Hade först tänkt mig en "projekt" lösning från Gibson-Mc nere i Skåne. En Buell-Bobber eller nått annat coolt.
    Då påpekade Frugan lite syrligt,
    "Jaha så den ska ligga utsprid halvfärdig hur länge? Sedan när du fått igång vad saknas? Nej lägg ner, nu köper du nåt färdigt som funkar från start!"
    haha hon har rätt.....
    Så fick det bli.
    Så nu väntar jag på en Harley fxdb streetbob från 2010!
    Skall besiktigas av säljaren innan så bara den här J-a vintern kan dra åt H-vette nån gång

    /Eric
    Senast redigerat av ersandgren den 2018-02-27 klockan 13:06.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av ersandgren Visa inlägg
    Yes!!!

    Äntligen, det är nu nästan 15 år sedan jag sålde min 72:a Norton Commando ett äkta Engelskt Rejs-järn.
    Den låg i delar nere i källaren och familjen behövde en ny bil.
    Har våndats de sista 4-5 åren varje vår och sommar när 2-hjulringarna dundrat förbi på landsvägen utanför torpet.
    Hade först tänkt mig en "projekt" lösning från Gibson-Mc nere i Skåne. En Buell-Bobber eller nått annat coolt.
    Då påpekade Frugan lite syrligt,
    "Jaha så den ska liga utsprid halvfärdig hur länge? Sedan när du fått igång vad saknas? Nej lägg ner, nu köper du nåt färdigt som funkar från start!"
    haha hon har rätt.....
    Så fick det bli.
    Så nu väntar jag på en Harley fxdb streetbob från 2010!
    Skall besiktigas av säljaren innan så bara den här J-a vintern kan dra åt H-vette nån gång

    /Eric
    Förståndig fru du har
    /Mattias

    Skickat från min XT1635-02 via Tapatalk

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •