Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Yaffe monkeybar eller liknande

  1. #1

    Yaffe monkeybar eller liknande

    Hej någon som vet om det finns återförsäljare i Sverige eller någon i Europa för yaffe monkeybar eller liknande styre för en Road Glide 2015 och nyare.

  2. #2
    Testa på ebay , själv kör jag med ett 14” wild1 outlawz på min och en adapter från wild1 för att kunna använda ”normala” styren. Wild 1 har även ett styre som heter reaper som liknar monkeybar. Dom styrena säljs av bl.a. ÅF av custom chrome och parts europé . Köpte själv via Mectec till min 17roadglide. Hade ett wild1 12,5” på min gamla 15roadglide, det styret beställde jag via USA själv men åkte tyvärr på tull och moms

    - - - Uppdaterad - - -

    Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

    - - - Uppdaterad - - -

    Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

    - - - Uppdaterad - - -

    Kollade lite, monkeybars hittar du i bägge nämnda kataloger så du kan köpa ett via tex Mectec på 092379090

  3. Följande användare tackar mankanh för detta inlägg:

    ultra98 (2017-10-20)

  4. #3
    Hej och tack för info men jag har hittat ett bra ställe, beställde ett styre efter lite egna spec av denna kille för ca 2800 ink tull och moms.
    http://www.jsrcustom.com/
    Citat Ursprungligen postat av mankanh Visa inlägg
    Testa på ebay , själv kör jag med ett 14” wild1 outlawz på min och en adapter från wild1 för att kunna använda ”normala” styren. Wild 1 har även ett styre som heter reaper som liknar monkeybar. Dom styrena säljs av bl.a. ÅF av custom chrome och parts europé . Köpte själv via Mectec till min 17roadglide. Hade ett wild1 12,5” på min gamla 15roadglide, det styret beställde jag via USA själv men åkte tyvärr på tull och moms

    - - - Uppdaterad - - -

    Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

    - - - Uppdaterad - - -

    Medans jag kommer ihåg, Factory47 har också styren liknande dom du är ute efter

    - - - Uppdaterad - - -

    Kollade lite, monkeybars hittar du i bägge nämnda kataloger så du kan köpa ett via tex Mectec på 092379090

Liknande ämnen

  1. Airhawk- eller liknande mysdyna köpes!
    Av abelseth i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-05-07, 18:19
  2. Forcewinder eller liknande till Sportster
    Av Vtwin88 i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-08-25, 21:21
  3. Lepera Bare bones eller liknande
    Av Sick-Boy i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-06-11, 19:39
  4. Pig snout kickgavel eller liknande
    Av Beemusup i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-01-13, 10:34
  5. Verkstadsmanual eller liknande?
    Av Aggelito i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-06, 12:57

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •