Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Företag som säljer d&d exhaust?

  1. #1

    Företag som säljer d&d exhaust?

    Hej!

    Jag har försökt köpa ett system av danddexhaust.com men dom är helt omöjliga att ha och göra med.

    Så är det någon som vet nåt annat ställe där man kan köpa deras avgasrör?

  2. #2
    kolla på Ebay, fanns några som sålde där för nåt år sen iallafall

  3. #3
    jo jag har sett att det finns där.
    Vågar man köpa så dyra prylar på ebay..?
    Det känns lite riskabelt :S

  4. #4
    http://www.ebay.com/itm/Bobcat-Chrom...5Xtf01&vxp=mtr

    Har dom en rating på 99-100% så är dom ärliga. Betala med Paypal så har du en garanti att få pengarna tillbaka om det blir strul. Jag har handlat massvis av grejor även dyra sådana och allt har fungerat perfekt

  5. Följande användare tackar Pulare för detta inlägg:

    Simon13 (2017-08-03)

  6. #5
    Jag beställde ett D&D Bobcat av Starcycle.com. Fick kanonservice och de rekommenderas varmt. När USPS slarvade bort systemet gjorde de allt man kunde begära och de hjälpte dessutom till med en mapp i väntan på bänkning hos Evensson. Ruggigt fint rör också.

  7. Följande användare tackar Krille K för detta inlägg:

    Simon13 (2017-08-24)

  8. #6
    Hej Krille K, När du bänkat din hos Evensson kanske du kan berätta vad han tycker om D&D systemet, har V&H nu men sugen på D&D men vill ju inte tappa effekt utan helst lite till

  9. #7

  10. #8
    Citat Ursprungligen postat av CC10 Visa inlägg
    Hej Krille K, När du bänkat din hos Evensson kanske du kan berätta vad han tycker om D&D systemet, har V&H nu men sugen på D&D men vill ju inte tappa effekt utan helst lite till
    Tjena! Jag mappar på fredag och det ska bli intressant att se vad D&D gör svart på vitt. Innan hade jag ett Patriot Defender och efter dyno gav det 80,7 på bakhjulet och grymt vrid genom hela registret. Det är det absolut bästa röret för den som vill få ut max ur en sportster, åtminstone om den är trimmad. Men eftersom min är helt original förutom luft och buller hoppas jag att D&D inte ska ligga långt efter. Det är hur som helst ett jävligt fint system som dessutom tillåter mer nerlägg än mitt gamla. För D&D är både en ögonfröjd och har bättre passform än yxiga men brutala Patriot. Förlorar jag lite effekt på pappret så är det ändå värt det.

  11. #9
    Citat Ursprungligen postat av CC10 Visa inlägg
    Hej Krille K, När du bänkat din hos Evensson kanske du kan berätta vad han tycker om D&D systemet, har V&H nu men sugen på D&D men vill ju inte tappa effekt utan helst lite till
    Bänkat nu. Snacka om att Bobcat och Evensson levererar. 81,5 hk på bakhjulet och kraft i hela registret. Jag trodde jag skulle loosa lite när jag gick ifrån mitt Patriot men det var helfel. Förutom en liten ökning på topp fullkomligt krossar Bobcat det stackars Patriot med vridet. Kolla kurvorna.

    Evensson hade tidigare mappat en Twin Cam med Bobcat och sa att det är ett bra rör "som beter sig som bra rör ska". Jag är sjukt nöjd med både avgassystemet och besöket i Tillberga. För helvete vad den går nu alltså. Och så otroligt jämnt och fint.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2017-08-12 kl. 11.42.10.jpg 
Visningar:	113 
Storlek:	19,8 KB 
Id:	19079

  12. Följande användare tackar Krille K för detta inlägg:

    Simon13 (2017-08-24)

  13. #10
    Nu blev jag ännu mer sugen!

    Krille K vad fick du betala allt som allt med tull och frakt i SEK?

  14. #11
    Citat Ursprungligen postat av Simon13 Visa inlägg
    Nu blev jag ännu mer sugen!

    Krille K vad fick du betala allt som allt med tull och frakt i SEK?
    Med frakt och tull landade det på nästan tolv papp tror jag. Men det är så fina grejor att jag måste rekommendera ändå. Jag är så sjukt nöjd.

  15. Följande användare tackar Krille K för detta inlägg:

    Simon13 (2017-08-26)

  16. #12

    MagnaFlow Arlen Ness på 48

    Jag bänkade min 48 hos Evensson igår. Köpte ett Arlen Ness MagnaFlow men stod dock i valet och kvalet om jag skulle ha ett Bobcat. Är riktigt nöjd med resultatet, intressant att jämföra kurvorna mellan de två systemen. Bobcaten kommer upp lite snabbare till 90 Nm men sen har det en dipp runt 2500 varv, MF levererar en jämnare kurva.
    Är grymt nöjd med bänkning, beteende på hojen och ljudet! Som alla andra är jag grymt nöjd med Per hos Evensson Maskinservice, rekommenderas varmt!
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	180529 - Evensson Bänkning RRJ904_Resultat.jpg 
Visningar:	54 
Storlek:	60,2 KB 
Id:	19486
    Harley Davidson: The most efficient way to convert gasoline into noise, without the side effects of horsepower

Liknande ämnen

  1. Vilka säljer?
    Av Häggen i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2017-07-01, 20:04
  2. S&S säljer inte privat
    Av xbones i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-11-13, 22:57
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-10-03, 22:25
  4. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-08-26, 19:40
  5. Så förföljer polisen oss mc-åkare......
    Av Macke i forum Off Topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 22:39

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •