Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Säljes Ruta till Roadglide 15-

  1. #1

    Säljes Ruta till Roadglide 15-

    Har en Klockwerks 14" Sport flare ruta i Darktint. Rutan är helt ny i kartong inte ens provmonterad, passar bra för personer över 175cm
    Nypriset är 3400:- köp min för 2700:-

  2. #2
    Funkar den till min längd 193cm? köpte nämligen HD orginal 14" men den gör inte mycket för mej, Klockwerks skall ju vara bättre i.o.m. "flärpen", kan vara intresserad av den.

  3. #3
    Den bör ju funka, är själv 180cm och kr men en klockwerks 9" och den är på gränsen för mig. Men flärpen gör ju en hel del,Men jag fortsätter på den och säljer 14" och köper lite annat jag behöver till hojen för pengarna. Kolla på klockwerks hemsida om rekomendationer. Men 14" är ju högsta sport flaren sen blir det ju bara gigantiska buss rutor

  4. #4
    Ok. klart intresserad, Betalar vad du ber om, om du betalar frakten.

  5. #5
    Han som köpte min gamla Roadglide en 2015 var förbi i morse och köpte rutan. Han är ca 190cm och sa att det blev klockrent, han hade tidigare en windvest 9" och sa att den var alldeles för låg. Jag kör ju också 9" men klockwerks och det e på gränsen för mina 180cm. Klockwerks 14" sportflare är inte så mycket högre än deras 9" fysiskt men har en större "flärp". Tror den blir klockren för dig. Kollade just eBay motors och där får du en ruta för nästan samma pengar som jag begärde plus ev importavgift.

    - - - Uppdaterad - - -

    SÅLD!!!

  6. #6
    ok. Tackar, provar E-bay

Liknande ämnen

  1. Ljudsystem till Roadglide 15-16
    Av mankanh i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-02-25, 08:34
  2. Windvest ruta till nya Roadglide
    Av mankanh i forum Säljes
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2016-02-03, 20:01
  3. Sissy till soft tail säljes
    Av Löfgren i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-05-05, 00:31
  4. Vindrut till Street Bob säljes
    Av Micke J i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-06, 23:31
  5. Delar till STREETBOB säljes.
    Av JMNN i forum Säljes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 15:17

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •