Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Ljuddämpare till 2010 Streetglide

  1. #1

    Ljuddämpare till 2010 Streetglide

    Vilken låter bäst och funkar bäst på min 110cu" motor med portade toppar och Red Shift 577 kammar av dessa?

    Vance & Hines oversized 4.5" slip on eller S&S MK45 4.5" dämpare
    Jag har V&H dresser duals främre rör

  2. #2
    Hallå vet inte vilket av systemen som ger bäst effekt,jag kör oversized 4.5"och v/h true duals+supertuner och bänkad av Båging på min 2015 Roadglide och lämnar 91 på bak och 149 i vrid.Ljudet är bra lite vassare än s&s som har en dovare ton och låter nog lite mindre.Så lycka till

  3. Följande användare tackar ultra98 för detta inlägg:

    Pulare (2017-04-25)

  4. #3
    Jag hade valt S&S alla dagar i veckan, på en 2010 hade jag nog valt S&S burkarna och S&S framrör, Har själv haft både V&H , S&S och Bassani på mina hojar. Vart mest nöjd med S&S både effekt och ljudmässigt. S&S låter inte lika vasst utan mer dovt och lite lägre på låga varv, På min 17 Roadglide har jag Mk45 burkar och väntar på att framrören ska släppas

  5. Följande användare tackar mankanh för detta inlägg:

    Pulare (2017-05-04)

  6. #4
    Citat Ursprungligen postat av mankanh Visa inlägg
    Jag hade valt S&S alla dagar i veckan, på en 2010 hade jag nog valt S&S burkarna och S&S framrör, Har själv haft både V&H , S&S och Bassani på mina hojar. Vart mest nöjd med S&S både effekt och ljudmässigt. S&S låter inte lika vasst utan mer dovt och lite lägre på låga varv, På min 17 Roadglide har jag Mk45 burkar och väntar på att framrören ska släppas
    Då har jag valt rätt mina MK45 kommer imorgon. Det är ett dovt ljud jag är ute efter hoppas de lirar med mina V&H dual främre rör.

  7. Följande användare tackar Pulare för detta inlägg:

    ultra98 (2017-05-04)

  8. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    357
    Tackad: 32

    Vem har bästa pris på MK45 .
    Berätta gärna sen hur dom passade och vad du tycker , har ju ochså v&h främre rör .
    Är s&s mk45 helt i rostfritt eller bara insatserna. Mina V&H Ovaler rostar redan..

  9. #6
    Jag köper alltid och får bästa pris hos Mectec på S&S prylar. Dom passar bra och väldigt lätt monterade

  10. #7
    Citat Ursprungligen postat av racechopper Visa inlägg
    Vem har bästa pris på MK45 .
    Berätta gärna sen hur dom passade och vad du tycker , har ju ochså v&h främre rör .
    Är s&s mk45 helt i rostfritt eller bara insatserna. Mina V&H Ovaler rostar redan..
    Jag tog mina från USA 8200:- med frakt och tull/moms
    Lite glappiga i anslutningen men det gick att spänna så dom blev täta i skarven
    Provade med en magnet och den sög både på insatsen och ytterröret men det finns ju rostfritt som också är magnetiskt

  11. Följande användare tackar Pulare för detta inlägg:

    racechopper (2017-05-08)

Liknande ämnen

  1. ramfäste ljuddämpare sökes till 97
    Av gummimatte i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-05-25, 22:13
  2. SE ljuddämpare till v rod
    Av mike hd i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-03-24, 10:23
  3. 2-1 ljuddämpare till Touring
    Av electra2009 i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-01-10, 09:40
  4. dunstall ljuddämpare till sportster
    Av Banditdude i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-14, 22:06
  5. fråga om ljuddämpare till evo motor
    Av zeb.lovehell i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 21:48

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •