Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Nykommling, Västerås

  1. #1

    Nykommling, Västerås

    Tjena gänget!
    Nerflyttad norrlänning som kört i 5 säsonger men ny harley ägare.
    Köpte min Iron 883 förra sommaren och är väldigt nöjd!
    Nu sitter jag dock i en lite halv sunkig sits, den låter lite för mycket.. har varit och mätt och besiktningstjejen va inte nöjd.
    Är Hyfsat ny i Västerås och känner typ inga "bikers" alla mina polare har andra intressen.
    Så nu slänger jag ut så många krokar jag bara kan ( http://harleyforum.se/showthread.php...r-883-02/page2 ) och håller tummarna.

    Ska bli kul att hänga runt här och se om man blir lite klokare på sin maskin.



  2. #2
    Prova och åk till Cycleworld i Skultuna och prata med Lurre eller Kia så kan dom säkert hjälpa dig med insatser!

  3. Följande användare tackar engmannen för detta inlägg:

    Lemmit (2017-04-22)

  4. #3
    Citat Ursprungligen postat av engmannen Visa inlägg
    Prova och åk till Cycleworld i Skultuna och prata med Lurre eller Kia så kan dom säkert hjälpa dig med insatser!

    Tack så mycket! Tror du det går att få ner VH Short shots till godkänd bullernivå? isf blir jag överlycklig..kollar runt överallt efter en uppsättning med orginalrör
    men dom var svårare än vad jag förväntat mig att hitta på.
    Ringer dom oavsett måndag och kikar om dom kanske kan lösa gåtan. tack igen!

  5. #4
    Dom har öppet tisdag tom. lördag. Kan vara värt att få till det på dom korta rören. Försökte med mina v&h och deras insatser, blev hyfsat men med lite mer dämpmaterial och diskbollar borde det funka.

  6. #5
    Citat Ursprungligen postat av engmannen Visa inlägg
    Dom har öppet tisdag tom. lördag. Kan vara värt att få till det på dom korta rören. Försökte med mina v&h och deras insatser, blev hyfsat men med lite mer dämpmaterial och diskbollar borde det funka.

    kanon! tack för hjälpen

Liknande ämnen

  1. värmehandtag
    Av bson64 i forum Gör-det-själv-avdelning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-04-03, 20:49
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-03-24, 11:35
  3. nykommling på forat
    Av nattåget i forum Region Skåne
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-07-12, 19:17
  4. Nykommling.
    Av klangen i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-06-08, 19:59
  5. nykommling
    Av thord i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-29, 09:16

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •