Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: XL 1200 - moddad

  1. #1
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19

    XL 1200 - moddad

    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  2. #2
    Apgrymt bygge, satt och kollade på den igår på Blocket men visste inte att det var din hoj. Gjorde oxå en intressekoll på min 883:a, trodde egentligen inte att den skulle bli såld. Som väntat fick jag några skambud som dissades direkt men igår kom det förbi en seriös yngling på jakt efter sin 1:a HD. Inget dribblande om pris, köpte den rakt av. Nu måste jag skynda mig att lägga en beställning på en Street Bob.
    Lycka till med försäljningen

  3. #3
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av medicinmannen Visa inlägg
    Apgrymt bygge, satt och kollade på den igår på Blocket men visste inte att det var din hoj. Gjorde oxå en intressekoll på min 883:a, trodde egentligen inte att den skulle bli såld. Som väntat fick jag några skambud som dissades direkt men igår kom det förbi en seriös yngling på jakt efter sin 1:a HD. Inget dribblande om pris, köpte den rakt av. Nu måste jag skynda mig att lägga en beställning på en Street Bob.
    Lycka till med försäljningen
    Jaså? Sånt är gött. Ska du ha en helt ny bob? Annars finns där ju en del på blocket till riktigt bra priser Jag är så trött på alla jävla dårar som budar 35 000 kr precis som om man skulle ha huset i lågor och fogden vid dörren. Satte ett ganska positivt pris så har man lite att deala med i alla fall.
    Men får se vad det ger, sugen på en lite större hoj. HAr dock ingen stress att sälja, precis blivit klar med allt! Nackdelen nu, är ju att alla säljer nu och det finns så jävla många hojar ute, hehe. Men där finns gott om folk som säljer sin custom Sportster från -96 för 65 000 kr, så jag hoppas lite på att min är ganska unik i det anseendet
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  4. Följande användare tackar abelseth för detta inlägg:

    Henrik Forslund (2016-05-30)

  5. #4
    Tänkte först köpa en beg. men jag vill ha en av nyare årsmodell. Det verkar inte Skilja så mycket i pris mellan nytt och nyare begagnat. Har kollat in Mc konsult som ligger 10' billigare än Probike i utgångspris. Sen har man ju fördel med garantier och behöver inte besikta de kommande åren. Velar lite, får se hur det blir.
    Kanske kollar på den här:
    http://m.blocket.se/varmland/HD_stre....htm?ca=11&w=3

    Men jag vill ju varken ha framflyttade fotpinnar eller 14' aphäng.

  6. #5
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av medicinmannen Visa inlägg
    Tänkte först köpa en beg. men jag vill ha en av nyare årsmodell. Det verkar inte Skilja så mycket i pris mellan nytt och nyare begagnat. Har kollat in Mc konsult som ligger 10' billigare än Probike i utgångspris. Sen har man ju fördel med garantier och behöver inte besikta de kommande åren. Velar lite, får se hur det blir.
    Kanske kollar på den här:
    http://m.blocket.se/varmland/HD_stre....htm?ca=11&w=3

    Men jag vill ju varken ha framflyttade fotpinnar eller 14' aphäng.
    Men den såg ju löjligt bra ut, vad står de i nya?
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  7. #6
    Citat Ursprungligen postat av abelseth Visa inlägg
    Men den såg ju löjligt bra ut, vad står de i nya?
    Jag tror det är sjukt bra men för min del tror jag det blir tokigt med så mycket aphäng och framflyttade fotpinnar. Jag köpte den här idag, förhandlade och fick med V&H bigshots, Arlen Ness Big sucker luft och supertuner. Installerat och klart utan extra kostnad. Dessutom tryggheten med 2års garanti och slippa böket med att byta pipor inför besiktning de närmsta 4:a åren.
    http://m.blocket.se/vi/66657082.htm

    Men slå till på den med den Karlstad vetja

  8. #7
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av medicinmannen Visa inlägg
    Jag tror det är sjukt bra men för min del tror jag det blir tokigt med så mycket aphäng och framflyttade fotpinnar. Jag köpte den här idag, förhandlade och fick med V&H bigshots, Arlen Ness Big sucker luft och supertuner. Installerat och klart utan extra kostnad. Dessutom tryggheten med 2års garanti och slippa böket med att byta pipor inför besiktning de närmsta 4:a åren.
    http://m.blocket.se/vi/66657082.htm

    Men slå till på den med den Karlstad vetja������
    Ouh då har du gjort en bra affär! Jag vet ju inte vad jag vill ha än, det som är det jobbiga. Sen vill jag kränga sporren innan jag köper
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

Liknande ämnen

  1. XR 1200
    Av doolycheck i forum Köpes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-02-01, 17:16
  2. Moddad Yamaha V-star XVS 1100 till salu!
    Av ETER242 i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-07-16, 14:16
  3. Moddad Dyna Street Bob, USA
    Av admin i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-12-06, 08:36
  4. En rejält moddad Tjock-Bob
    Av admin i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-25, 14:51
  5. Moddad Dyna Low Rider
    Av admin i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-11, 22:44

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •