Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Actioncam - Actionkamera, vad ska man köpa?

  1. #1
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19

    Actioncam - Actionkamera, vad ska man köpa?

    Nån som är lite insatt i denna värld? Jag känner mig ganska trög. Skulle vilka ha tag i en ganska schysst kamera MEN vill inte lägga sjuka pengar på det.
    Jag lägger budgeten på 1500-2000kr.

    - Kollat på begagnade GoPro Hero 3. Verkar funka riktigt bra, mycket tillbehör till och bra priser. Vad ska man tänka på?

    - Hitta en budget som heter SJcam 5000+ som man kan köpa ny för 1500kr. Finns massa på youtube, verkar också rimlig?

    Kanske någon som har nåt hemma de vill sälja? Hjälp mig
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  2. #2
    Kör med gopro3 och det fungerar kanoners. Filmen blir sjukt bra. MEN batteriet är inte långlivat, räcker för en inte för lång tur men inte hela dagen. Jag har ett extrabatteri med. Ljudet blir bara ok med den öppna baksidan = inte vattentät. Men jag har min som säkerhet om något skulle hända så man har ett "vittne". Läste om stackarn som åkte dit för motparten hade passagerare som ställde upp med lögnen vid Haga på E4:n, sen köpte jag min.

  3. #3
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av Leri Visa inlägg
    Kör med gopro3 och det fungerar kanoners. Filmen blir sjukt bra. MEN batteriet är inte långlivat, räcker för en inte för lång tur men inte hela dagen. Jag har ett extrabatteri med. Ljudet blir bara ok med den öppna baksidan = inte vattentät. Men jag har min som säkerhet om något skulle hända så man har ett "vittne". Läste om stackarn som åkte dit för motparten hade passagerare som ställde upp med lögnen vid Haga på E4:n, sen köpte jag min.
    Ah ska fan få lite rutin på det. Kollat runt nu på youtube en del, tips till dig lite beroende på vart du har kameran. Men en del kör med ansluten laddkabel via USB/cigg kontakt. Kostar en hundring på biltema, kopplas direkt på batteriet. Har en till att ladda luren på mc semestern.

  4. #4
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Blev en begagnad Garmin Virb Elite med 64 gig kort. https://youtu.be/0dfvf70p1Eg

    Återkommer med utvärdering

Liknande ämnen

  1. Vad ska man kolla på och "Rätt pris" på en Sportster XL1200R ?
    Av jpalsson i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-30, 14:01
  2. CONTOUR+2 actionkamera
    Av Forty8 i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 88
    Senaste inlägg: 2014-05-20, 15:11
  3. Satan vad man längtar!
    Av robbbull i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-01-06, 11:59
  4. Mer effekt till min 48'a! Vad ska man köpa?
    Av walktheline i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-02-18, 14:43
  5. FAN vad man längtar 1
    Av robbbull i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 12:06

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •