Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Orginal avgassystem sportster 1200N -08

  1. #1

    Orginal avgassystem sportster 1200N -08

    Hej!
    Någon här som har orginal avgassystem till en sportster 1200n -08 liggandes som ni vill bli av med?

    Mvh.

  2. #2
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Jag har ett =)

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Tfh_HD Visa inlägg
    Hej!
    Någon här som har orginal avgassystem till en sportster 1200n -08 liggandes som ni vill bli av med?

    Mvh.
    Är det till besiktning eller? Vart bor du?
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  3. #3
    Stämmer bra, det är till besiktning. Bor i Sthlm. Vart bor du och vad skulle du kunna tänka släppa dom för ?

  4. #4
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Oh vad drygt, hade kunnat låna dem annars. Lägg upp en tråd och se, säkert nån som kan låna ut pipor till dig i närheten. Får kolla med bussgods om jag ska skicka. Vad vill du ge?
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  5. #5
    Ja det kan jag göra iofs. Beror ju lite på vad dom är i för skick o s v. Har du någon bild du kan lägga upp så man kan få se?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Jag har de uppe i småland, kommer hem till helgen. Så lägg upp en tråd o se om du kan få låna av nån så drar jag fram och fotar dem till dig.
    Vad har du för blås på nu då? Ska du bara besikta så funkar diskbollar perfekt!
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  7. #7
    Tack de vore snällt har ett par v&h straight shots på nu. Hört om det där med diskbollar men har inte riktigt förstått hur det funkar och hur man får dom att sitta

  8. #8
    Nu vet jag inte hur ditt system ser ut och om det finns några insatser eller dylikt men det brukar gå att lösa ganska enkelt, bara att trycka in en boll och sedan sätta något som hindrar dom från att blåsa ut. Det kan tex vara en skruv eller ståltråd.

  9. #9
    Låter ju väldigt enkelt värt ett försök iaf. Tack för tipset

Liknande ämnen

  1. Orginal avgassystem Night Train 2001:a
    Av memike i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-03-25, 15:24
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-08-21, 05:08
  3. Orginal avgassystem Night rod special 07
    Av salle_HD i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-16, 21:18
  4. Orginal avgassystem o dämpare Fat Boy
    Av increase_hd i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-24, 19:23
  5. nytt orginal avgassystem Fat Boy
    Av increase_hd i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 17:56

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •