Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Harley FXD -03

  1. #1

    Harley FXD -03


  2. #2

  3. #3
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
    Ring och pruta!!


    //Robban
    Svårsålt?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av abelseth Visa inlägg
    Svårsålt?
    Det verkar lite avslaget,det är farsans detta så jag vet inte mer än att han fortfarande har den kvar!
    Många timmar nerlagt på denna.....

    //Robban

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
    Det verkar lite avslaget,det är farsans detta så jag vet inte mer än att han fortfarande har den kvar!
    Många timmar nerlagt på denna.....

    //Robban
    Den e skitcool!
    Fråga. För några år sen åkte jag den bästa väg jag åkt på i trakten av färgelanda valboryr lane ryr o allt vad det hette. Men jag minns inte riktigt exakt vad det var för väg men den kan va den bästa i sverige kanske. Otrolig moto gp bana mitt i skogen o när den tog slut stannade vid nån älv eller å och nästa stad var nog munkedal. Vet du vad sträckan kan heta om jag skulle hitta tillbaks dit?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Henrik Forslund Visa inlägg
    Den e skitcool!
    Fråga. För några år sen åkte jag den bästa väg jag åkt på i trakten av färgelanda valboryr lane ryr o allt vad det hette. Men jag minns inte riktigt exakt vad det var för väg men den kan va den bästa i sverige kanske. Otrolig moto gp bana mitt i skogen o när den tog slut stannade vid nån älv eller å och nästa stad var nog munkedal. Vet du vad sträckan kan heta om jag skulle hitta tillbaks dit?
    Absolut,du svänger av väg 172 ca 3mil norr om Uddevalla,mot Munkedal över Valbo Ryr,jättebra väg,åkte den förra veckan.
    Vet inte riktigt vad vägen heter.
    Annars har vi ju också Brudfjällsvägen här i Dalsland,som har blivit utsedd till Sveriges bästa mc väg,bra beläggning och massor av fina kurvor.
    Lite svårt för en annan som glider Harley på vägarna och nästan blir bortblåst av rejsputtarna som smäller förbi!!


    //Robban

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
    Absolut,du svänger av väg 172 ca 3mil norr om Uddevalla,mot Munkedal över Valbo Ryr,jättebra väg,åkte den förra veckan.
    Vet inte riktigt vad vägen heter.
    Annars har vi ju också Brudfjällsvägen här i Dalsland,som har blivit utsedd till Sveriges bästa mc väg,bra beläggning och massor av fina kurvor.
    Lite svårt för en annan som glider Harley på vägarna och nästan blir bortblåst av rejsputtarna som smäller förbi!!


    //Robban
    Tack Robban.
    Rejsputtarna fattar inte tjusningen i en brottningsmatch med ett chassi från 50 talet. Det är ju svinkul!

  8. Följande användare tackar Henrik Forslund för detta inlägg:

    Robban (2016-04-20)

Liknande ämnen

  1. Harley Davidson FXD 2002 - Gått 1600 mil.
    Av GroveRock i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-09-15, 10:51
  2. Identifiera Harley Davidson FXD.
    Av oobum i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-09-15, 20:39
  3. Harley FXD Ombyggd 1000mil
    Av Simon_S i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-04-17, 18:37
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-04-04, 17:10

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •