Visa resultat för omröstning: Är du på FaceBook?

Antal röster
91. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja, håller till där ofta.

    48 52,75%
  • Ja, men är nästan aldrig där.

    15 16,48%
  • Nej, aldrig i livet, tramsigt.

    28 30,77%
  • Nej, men kommer nog bli medlem så småningom.

    0 0%
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 57 av 57

Ämne: Fråga: Hur många använder FaceBook?

  1. #41
    Jaha se det så här om ja inte hade haft FB så hade jag kanske inte hittat hit ja va ju vän med Harleyforum där först

  2. #42
    Har inte Facebook... Har aldrig haft Facebook... Och kommer aldrig att skaffa Facebook...
    Har alltid varit emot det mestadels eftersom jag är musiker och skriver mycket musik... Å gärna vill behålla copyright på låtarna jag skriver... Bandfoton... Allt annat som hör mitt musicerande till...
    Och lägger jag inte ut mitt skapande på Facebook så finns det inte många anledningar kvar för mej att häcka där...
    Jag gillar heller inte att Facebook sparar allt... Och då menar jag ALLT! ...som man skriver, gör eller vad som helst på Facebook... Det går heller inte att HELT radera sej från Facebook... Även raderade profiler sparas... Som jag sa, dom sparar allt! ...låter ungefär som det nazityskland gjorde när dom samlade in information om vad folk tyckte å tänkte... Vad kommer all den informationen att kunna användas till?! ...man är inte direkt anonym när man sitter där bakom sin skärm...
    Prova att begära ut information från Facebook om er profil där... Stod i tidningen om en dam som gjorde det... Hon fick hem en lunta på över 800 sidor med pytteliten text om henne... Å hon hade inte varit med särskilt länge...

    ...näääää, jag vill nog gärna ha kvar mina åsikter, integritet för mej själv och även äga mina egna skapelser (speciellt eftersom jag tjänar pengar på dom) ett tag till... Så jag skiter i shitbook!!!
    Sen får folk ha hur coola harleys på det skitstället dom vill... En Harley är i alla fall alltid coolaste när man sitter på den!!!

  3. #43
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Vågar vägra

  4. #44
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Har inte Facebook... Har aldrig haft Facebook... Och kommer aldrig att skaffa Facebook...
    Har alltid varit emot det mestadels eftersom jag är musiker och skriver mycket musik... Å gärna vill behålla copyright på låtarna jag skriver... Bandfoton... Allt annat som hör mitt musicerande till...
    Och lägger jag inte ut mitt skapande på Facebook så finns det inte många anledningar kvar för mej att häcka där...
    Jag gillar heller inte att Facebook sparar allt... Och då menar jag ALLT! ...som man skriver, gör eller vad som helst på Facebook... Det går heller inte att HELT radera sej från Facebook... Även raderade profiler sparas... Som jag sa, dom sparar allt! ...låter ungefär som det nazityskland gjorde när dom samlade in information om vad folk tyckte å tänkte... Vad kommer all den informationen att kunna användas till?! ...man är inte direkt anonym när man sitter där bakom sin skärm...
    Prova att begära ut information från Facebook om er profil där... Stod i tidningen om en dam som gjorde det... Hon fick hem en lunta på över 800 sidor med pytteliten text om henne... Å hon hade inte varit med särskilt länge...

    ...näääää, jag vill nog gärna ha kvar mina åsikter, integritet för mej själv och även äga mina egna skapelser (speciellt eftersom jag tjänar pengar på dom) ett tag till... Så jag skiter i shitbook!!!
    Sen får folk ha hur coola harleys på det skitstället dom vill... En Harley är i alla fall alltid coolaste när man sitter på den!!!
    FB är en finare version av FRA-lagen.

    La ner mitt FB konto
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  5. #45
    Jag har ju inga vänner så jag får låtsas att de 400 FB- vännerna är på riktigt...

  6. #46

  7. #47
    Jag har inte och kommer aldrig skaffa heller hur mycke polarna än tjatar. Fattar inte hur man kan ha tid till det heller att alltid vara uppkopplad som många är. Nä, träffas i riktiga livet istället. Vill man ha reda på grejor så kan man det även utan FB. Med lite vilja och jävlar anamma

  8. #48
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Jag har inte och kommer aldrig skaffa heller hur mycke polarna än tjatar. Fattar inte hur man kan ha tid till det heller att alltid vara uppkopplad som många är. Nä, träffas i riktiga livet istället. Vill man ha reda på grejor så kan man det även utan FB. Med lite vilja och jävlar anamma


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  9. #49
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    328
    Tackad: 30
    Provade men tyckte det var segt med att behöva ta ställning till vänförfrågningar från personer jag knappt känner eller mött. Så jag rangordnade FB som ngt för kontaktsökande och avslutade mitt konto.
    Fördelen med att köra hoj är ju just att man slipper lyssna på en massa självupptagna människor.

  10. #50
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    357
    Tackad: 32

    Hela internet och datorer är väll bara en löjlig mode fluga som snart går över

  11. #51
    Banned
    Reg.datum
    Jun 2012
    Inlägg
    10
    Tackad: 0
    Har det för att "alla andra" har det. Sen har man lite bekantskaper på andra sidan pölen och där är FB ett trevligt verktyg för fortsatt kommunikation.
    Senast redigerat av KeepOnDreamin den 2012-07-23 klockan 12:36.

  12. #52
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Tycker fb fyller en viktig funktion, många mäniskor kommer o går i ens liv irl, kan man då hålla kontakten via nätet i stället för att förlora dom helt så tycker jag det är bra. man väljer ju själv vad man vill dela med sig av.

  13. #53
    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Tycker fb fyller en viktig funktion, många mäniskor kommer o går i ens liv irl, kan man då hålla kontakten via nätet i stället för att förlora dom helt så tycker jag det är bra. man väljer ju själv vad man vill dela med sig av.

  14. #54

  15. #55
    Mercakombi
    Guest
    Någon som minns den gamla goda tiden, före Facebook och Instagram?
    När man man tog bilder på maten, framkallade bilderna och sen gick runt
    till alla sina vänner/bekantas hus för att visa dem vad man skulle äta, eller
    hade ätit.

    Inte? Nej inte jag heller.....






    Btw: jo, jag har fesbok

  16. #56
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Jag blandar aldrig forum grupper, forumet eller grupp körningar med FB..What happens in the forum stays in the forum


  17. #57
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Vajtan Visa inlägg
    Står för allt jag skriver, visar eller "gillar" på FB....it´s as simple as that!
    +1

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Båging Visa inlägg
    Gillat! =)
    A.K.A Masen

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

  1. Vad händer i midsommar då?!?!
    Av admin i forum Omröstningstrådar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-24, 09:43
  2. FaceBook + harleyforum.se
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 00:19
  3. Hjälpa Benny på Facebook....
    Av admin i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 20:37
  4. harleyforum.se på FaceBook....
    Av admin i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 21:25
  5. Harleyforum.se användartitlar
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 22:38

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •