Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Ouh dött här :(

  1. #1
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19

    Ouh dött här :(

    Inga körningar i Jönköping? :O
    - "I fart in your general direction, your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
    - "You know, if my dog was as ugly as you. I'd shave his butt and tell him to walk backwards!"

  2. #2
    Jag kan tänka mig att t.o.m Smålänningarna ligger lite lågt med hojåkandet i flera veckor till!

  3. #3
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    haha =)
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  4. #4
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Jag kan tänka mig att t.o.m Smålänningarna ligger lite lågt med hojåkandet i flera veckor till!
    Ah det hoppas jag med. Men såg ut som här inte var skrivit på ett bra tag

  5. #5
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Smålänningarna vaknat till liv än??

  6. #6
    Jajjemen!!

  7. #7
    Om ingen annan gör det så får man göra det själv

  8. #8
    Idag fick jag ut gammelelectran efter att (med goda tips från Hasse Diesel) fixat en moddad originalgaswire. Jag blev dock tvungen att köpa ett nytt vajerfäste från BraIGasen, allt gick då mycket bättre. Det blev en liten tur lokalt här i Linkeboda, köpte Gorgonzola på Lidl och korvskinn (svintarm) på Citygross. Man häpnar varje gång man kör en originalshovel. Maken till mjuk och fin gång får man leta efter, det skall vara om man bytte upp sig till en storsida i så fall.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Idag fick jag ut gammelelectran efter att (med goda tips från Hasse Diesel) fixat en moddad originalgaswire. Jag blev dock tvungen att köpa ett nytt vajerfäste från BraIGasen, allt gick då mycket bättre. Det blev en liten tur lokalt här i Linkeboda, köpte Gorgonzola på Lidl och korvskinn (svintarm) på Citygross. Man häpnar varje gång man kör en originalshovel. Maken till mjuk och fin gång får man leta efter, det skall vara om man bytte upp sig till en storsida i så fall.
    Var du som var i bergsslussar?

  10. #10
    V.I.B Contributor
    abelseths avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Inlägg
    374
    Tackad: 19
    Idag så mötte man en del bågar ute, men fortfarande för kallt för några ordentliga långturer!

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Var du som var i bergsslussar?
    Nä, jag var på andra sidan byn.

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Idag fick jag ut gammelelectran efter att (med goda tips från Hasse Diesel) fixat en moddad originalgaswire. Jag blev dock tvungen att köpa ett nytt vajerfäste från BraIGasen, allt gick då mycket bättre. Det blev en liten tur lokalt här i Linkeboda, köpte Gorgonzola på Lidl och korvskinn (svintarm) på Citygross. Man häpnar varje gång man kör en originalshovel. Maken till mjuk och fin gång får man leta efter, det skall vara om man bytte upp sig till en storsida i så fall.


Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •