Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 61 till 64 av 64

Ämne: Kör ni med draggin jeans ?

  1. #61
    Någon som har provat eller kör med byxor från superiorlayer? Som kan ge sin åsikt om hur dom är.

    http://superiorlayer.com

  2. #62
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Hejsan,kan väl skriva att frugan var och köpte Lindstrands kevlar jeans hos Hanssons mc i
    Nordby shoppingcenter utanför Strömstad/Svinesund och hon sa att otrevligare kvinnlig expedit som stod i
    affären får man leta efter.Hon var inte det minsta serviceinriktad och ifrågasatte hela tiden om byxorna hon önskade prova
    skulle passa eller inte.Vid frågor om byxornas design kom bara sura kommentarer tillbaka.

    Hade hon inte velat ha brallorna så mycket hade hon skitit i detta och gått därifrån på direkten.
    Fuck cancer

  3. #63
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Hejsan,kan väl skriva att frugan var och köpte Lindstrands kevlar jeans hos Hanssons mc i
    Nordby shoppingcenter utanför Strömstad/Svinesund och hon sa att otrevligare kvinnlig expedit.........
    Tack för info :-) Då vet man ju vart man inte ska åka och handla om det inte är nödvändigt.
    Det finns ju andra ställen som kan det där med kundbemötande, och vill de inte uppföra sej så kan de stå där bakom disken och se sura ut!

  4. #64
    Förra året var jag i Los Angeles och besökte Bartels som är en stor HD affär. De hade aldrig hört talas om kevlarjeans. I veckan var jag där igen, och nu hade de!
    Men bara HD original och de kostade 350 usd så jag skippade det, koper hellre något billigare märke eller något lika dyrt som då troligen är bättre. Annars köpte jag inget där, fransjackor och kromade örnar är inte min grej, även till halva priset.
    Senast redigerat av stroker49 den 2015-05-31 klockan 01:05.

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •