Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 41 till 60 av 64

Ämne: Kör ni med draggin jeans ?

  1. #41
    Blev att beställa john doe jeans idag. Det blir nog bra hoppas jag!

  2. #42
    Kört med John doe's Kamikaze brallor hela förra säsongen, funkar kanon i alla väder. Sen så sitter dom riktigt bra och är sjukt snygg. Rekommenderar varmt.

  3. #43
    Citat Ursprungligen postat av pao80 Visa inlägg
    Kört med John doe's Kamikaze brallor hela förra säsongen, funkar kanon i alla väder. Sen så sitter dom riktigt bra och är sjukt snygg. Rekommenderar varmt.
    Kan bara hålla med! Har ett par likadana och är väldigt nöjd med dom!

    Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

  4. #44
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Har modellen med benfickor och tycker det är kanon brallor.Skönt att kunna ha plånbok,tlf och annat i benfickorna så är det med hela tiden.
    Fuck cancer

  5. #45
    V.I.B Klings avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    Färingsö
    Inlägg
    331
    Tackad: 0
    Alla skriver om hur sköna och snygga jeansen är men har någon gått omkull med dom??
    Sportster 48! 👊

  6. #46
    Citat Ursprungligen postat av Kling Visa inlägg
    Alla skriver om hur sköna och snygga jeansen är men har någon gått omkull med dom??

  7. #47

  8. #48
    V.I.B Klings avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    Färingsö
    Inlägg
    331
    Tackad: 0
    Testfilmer gjorda av dom som säljer prylarna finns det ju gott om och känns ju lika pålitligt som att man ska få vingar av redbull, vore mycket intressantare att höra om hur dom funkat på riktigt!

    Innan jag köpte hd så körde jag sporthoj i 12 år och har kört omkull flera gånger men då alltid med skinnställ och oftast på bana så där vet man ju att det skyddar bra!

    Klart att man inte gasar på samma sätt med en trött och blytung hd men det finns ju en massa idioter i trafiken så finns ju alltid en risk att man går i backen.

    Anledningen till att jag är så nyfiken är att jag nyligen har köpt ett par drayko drift från draggin och vore ju kul om man kunde känna sig någorlunda trygg, jag gillar liksom min hud och har den gärna kvar..
    Sportster 48! 👊

  9. #49
    Jag frågade efter skyddsjeans i LA häromdagen. De hade knappt hört talas om dem i USA! På Bartels HD i LA så sade de att jag var den tredje kunden som frågat på kort tid. Är detta något som för ovanlighetens skull hittats på utanför USA (Aus.)?

  10. #50
    V.I.B Klings avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    Färingsö
    Inlägg
    331
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Jag frågade efter skyddsjeans i LA häromdagen. De hade knappt hört talas om dem i USA! På Bartels HD i LA så sade de att jag var den tredje kunden som frågat på kort tid. Är detta något som för ovanlighetens skull hittats på utanför USA (Aus.)?
    Om du kollar på typ stuntfilmer så kör ju alltid killar runt på bakhjulet i shorts och t-shirt, jänkarna är helt enkel för coola för skydskläder..
    Eller som mannen, myten, legenden Seth Enslow uttryckte det: "Bones heal and chicks dig scars"
    Sportster 48! 👊

  11. #51
    Jag såg ett par John Doe och ett par Rokker igår på en affär. De två samt Draggin är väl de som är relativt dyra (bra), så det är kanske någon av dessa tre märken man skall ha?
    Är Rokker de enda som sägs ha en del regnskydd?

  12. #52
    Jag kör med Held kevlarjeans och är väldigt nöjd med dessa/GonZa


    Timeo Danaos Et Dona Ferentes
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  13. #53
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Jag såg ett par John Doe och ett par Rokker igår på en affär. De två samt Draggin är väl de som är relativt dyra (bra), så det är kanske någon av dessa tre märken man skall ha?
    Är Rokker de enda som sägs ha en del regnskydd?
    Här kan du läsa mer om John Doe Cargo brallorna,har faktiskt övervägt en jacka också istället för skinnjackorna.

    http://shop.ridejohndoe.com/se/kevla...rgo-black.html
    Fuck cancer

  14. #54
    V.I.B Contributor
    MisterMajjos avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Västra Frölunda, Västra Götalands Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    135
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av stroker49 Visa inlägg
    Är Rokker de enda som sägs ha en del regnskydd?
    John Doe jeansen klarar också en del regn..
    Nöjd med mina..

  15. #55
    Jag kör med Draggin's långkalsong variant så kan jag har vilka jeans/byxor jag vill över. Fungerar fint!
    Ibland får jag PMS. Parked motorcycle syndrome.

  16. #56
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Måste bara skriva att John Doe brallorna är satans sköna att köra i
    Fuck cancer

  17. #57
    Kär med flying eagles Ben Black bara för att inte va som alla andra, funkar kalas!
    " You can´t drink all day unless you start in the morning.."

  18. #58
    Nykomling Roadkills avatar
    Reg.datum
    Feb 2015
    Ort
    Håla
    Inlägg
    6
    Tackad: 0
    Kör med John Doe Kamikaze Jeans och har även deras hoodie. Är inte helt nöjd då det blir väldigt varmt. Ska nog se mig om efter annat märke.

    Bifogar ett jämförelsetest mellan olika kevlarjeans. Klicka här för att se bilden i verklig storlek.


  19. #59
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Rokker Rebel ær vind och vattentæta. Andra Rokkermodeller ær vintæta o vattenavvisande. Sjælv kør jag med Rokkstar sen tre år tbx och ær jævligt nøjd
    There are no problemsonly solutions

  20. #60
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    ja kör med john doe, cargopants. är jävligt nöjd. inköpt på bikeline.
    Nulla via invia est

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •