Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 20 av 93

Ämne: Vad har hänt med forumet ?

  1. #1
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Vad har hänt med forumet ?

    Vad händer med forumet? Allvarlig behov av HLR tycks krävas för att hålla den igång..Grupperna knappast få några inlägg, var är intresset? Var är medlemmarna som delar samma intresse, är människor för blyg för att skriva något ? Är det den 'Like' click på FB som har ersatt den tangentbordet på forumet ?



    Var är alla forummedlemmar ?

  2. #2
    Jättebra fråga, har reflekterat en hel del över det den senaste tiden. Har tyvärr inget vettigt svar men man kan ju hoppas på att det vaknar till liv nu när åk-säsongen snart är över och mek-säsongen tar vid...

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg
    Jättebra fråga, har reflekterat en hel del över det den senaste tiden. Har tyvärr inget vettigt svar men man kan ju hoppas på att det vaknar till liv nu när åk-säsongen snart är över och mek-säsongen tar vid...
    Jag är också inne på det, i alla fall är det så för mig, inte börjat grejjade något ännu med min hoj men planerar att fixa lite under vintern och då kommer det säkert komma massa frågor och inlägg om saker som dyker upp.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk

  4. #4
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Det blir nog mer aktivitet på Forumet ju närmare vinter vi kommer. Det har man ju märkt tidigare år.
    There are no problemsonly solutions

  5. #5
    Forumet blir ju bara så bra som ni vill att det ska va, ni som undrar vad som hänt kanske får föregå med gott exempel. Om alla tittare också ville skriva lite så vore det ju väldigt trevligt Hela grejen går ju ut på att vi ska kunna diskutera saker och ting! Men sen är ju ett vänligt ord allt som behövs, för att starta en livslång vänskap. Så starta ert nya forumliv med en liten informativ skrivelse om hur hojsommaren varit, vilka partyn ni vart på, hur mycket regnade det egentligen den där natten när kopplingen gav upp på E4an? Kom igen nu och gör nåt bra av det här. Mvh Hasse


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  6. #6
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Var är alla forummedlemmar?

    Jag är här
    Och jag tjötar på som vanligt

  7. #7
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    För min del har det blivit väldigt få mil på mätaren pga av sjukdomar och annat.Får väl hoppas nästa sommar
    blir bättre.Har inte kollat forumet så mkt heller faktiskt.
    Fuck cancer

  8. #8
    TRÅKIGT men jag vet några som tröttna då det framkom att det finns några jävla SD rasse puckon här Kan inte dom jävlarna starta sitt egna forum o sitta o runka till sin syrra

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    TRÅKIGT men jag vet några som tröttna då det framkom att det finns några jävla SD rasse puckon här Kan inte dom jävlarna starta sitt egna forum o sitta o runka till sin syrra
    Med tanke på vad du har hävt ur dig tidigare i en tråd där bla jag själv varit aktiv i att bemöta dina angrepp på oliktänkande och ditt hat emot SD som du ensamt konstant tjatar om så blir jag beklämd att du återigen fortsätter ditt infantila hat och utfall emot andra forum medlemmar inkl mig.

    Det positiva är ju dock att dina personangrepp provocerar fram motrepliker och det blir en aktiv tråd med många inlägg även om det börjar gå på repeat vid det här laget.

    En i det stora hela saklig diskussion gällande FLERTALET olika sakfrågor vilket du inte kunde hantera utan angripa andra människor på ett personligt plan och lägga ut politisk partipropaganda vilket inte hör hemma här.

    Det är bara du som sysslar med partipolitik på detta forum!

    Dags att lägga ner ditt hat + tillhörande personangrepp nu kanske?

    Imponerad av att du är så modig och stor i orden bakom din datorskärm och kan kalla andra människor för inavlade och puckon. Riktig hårding!
    "If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter."
    -George Washington

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av -+ ViKing +- Visa inlägg
    Med tanke på vad du har hävt ur dig tidigare i en tråd där bla jag själv varit aktiv i att bemöta dina angrepp på oliktänkande och ditt hat emot SD som du ensamt konstant tjatar om så blir jag beklämd att du återigen fortsätter ditt infantila hat och utfall emot andra forum medlemmar inkl mig.

    Det positiva är ju dock att dina personangrepp provocerar fram motrepliker och det blir en aktiv tråd med många inlägg även om det börjar gå på repeat vid det här laget.

    En i det stora hela saklig diskussion gällande FLERTALET olika sakfrågor vilket du inte kunde hantera utan angripa andra människor på ett personligt plan och lägga ut politisk partipropaganda vilket inte hör hemma här.

    Det är bara du som sysslar med partipolitik på detta forum!

    Dags att lägga ner ditt hat + tillhörande personangrepp nu kanske?

    Imponerad av att du är så modig och stor i orden bakom din datorskärm och kan kalla andra människor för inavlade och puckon. Riktig hårding!
    Vissa blir bara 15...

  11. #11
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Jag är 45

  12. #12
    Som jag sade förut...........

  13. #13

    Vad har hänt med forumet ?

    Jag tillhör väl just dom som läser & lär mer än jag skriver, reagerar stundtals på tonen i trådar, vi är här för att vi är förenade runt ett intresse, vfr trassla in sig i massa munhugg, kan få iaf mig att avstå kommentera trådar. Positiva mc bröder vill vi se

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    För min del har det blivit väldigt få mil på mätaren pga av sjukdomar och annat.Får väl hoppas nästa sommar
    blir bättre.Har inte kollat forumet så mkt heller faktiskt.
    Hoppas på snar bättring

  15. #15
    Han har ju inte nämnt dig över huvudtaget vad jag ser? Sätter du inte dig själv lite i klistret när du reagerar på detta vis? Om det ska va personangrepp så måste väl någon person angripas?
    Mvh Hasse
    Citat Ursprungligen postat av -+ ViKing +- Visa inlägg
    Med tanke på vad du har hävt ur dig tidigare i en tråd där bla jag själv varit aktiv i att bemöta dina angrepp på oliktänkande och ditt hat emot SD som du ensamt konstant tjatar om så blir jag beklämd att du återigen fortsätter ditt infantila hat och utfall emot andra forum medlemmar inkl mig.

    Det positiva är ju dock att dina personangrepp provocerar fram motrepliker och det blir en aktiv tråd med många inlägg även om det börjar gå på repeat vid det här laget.

    En i det stora hela saklig diskussion gällande FLERTALET olika sakfrågor vilket du inte kunde hantera utan angripa andra människor på ett personligt plan och lägga ut politisk partipropaganda vilket inte hör hemma här.

    Det är bara du som sysslar med partipolitik på detta forum!

    Dags att lägga ner ditt hat + tillhörande personangrepp nu kanske?

    Imponerad av att du är så modig och stor i orden bakom din datorskärm och kan kalla andra människor för inavlade och puckon. Riktig hårding!

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Han har ju inte nämnt dig över huvudtaget vad jag ser? Sätter du inte dig själv lite i klistret när du reagerar på detta vis? Om det ska va personangrepp så måste väl någon person angripas?
    Mvh Hasse
    Hej Hasse, Robbbuls inlägg i denna tråd ovan syftade helt uppenbart till den tråd (som du själv var delaktig i) där det diskuterades politiska sakfrågor där Robbbul gick ut med partipolitisk propaganda av mycket dålig smak och dessutom anklagde oliktänkande för att vara både rasister, inavlade/incestfall och SD medlem.

    Eftersom bla jag själv var delaktig i den diskussionen med Robbbul (den enda mig veterligt av denna karaktär på forumet i närtid vilket Robbbul hänvisade till här) där han gav uttryck för sina värderingar i denna form. Att strax efter detta ånyo gå ut och beskriva oliktänkande i olika sakfrågor som inavlade SD anhängare som sitter och onanerar till sin egna syster börjar bli tröttsamt.

    Eftersom den direkta hänvisningen var till den diskussionen så tar jag det som ett fortsatt personligt angrepp, inte konstigare än så.

    Att du kommer till Robbbuls biträde i vanlig ordning som en betingad reflex ytterligare en gång när han pekar ut människor enskilda eller grupp på detta forum som rasister, SD anhängare och incestfall är beklagligt. Tycker du verkligen att någon på detta forum skall anklaga andra oavsett vem eller grupp för incestfall, rasist och mindre vetande?

    Jag kommer aldrig att vika ner mig för översittare och mobbare som använder sådana uttryck angående någon medmänniska oavsett vem det är inkl mig själv!
    "If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter."
    -George Washington

  17. #17
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Forumet blir ju bara så bra som ni vill att det ska va, ni som undrar vad som hänt kanske får föregå med gott exempel. Om alla tittare också ville skriva lite så vore det ju väldigt trevligt Hela grejen går ju ut på att vi ska kunna diskutera saker och ting! Men sen är ju ett vänligt ord allt som behövs, för att starta en livslång vänskap. Så starta ert nya forumliv med en liten informativ skrivelse om hur hojsommaren varit, vilka partyn ni vart på, hur mycket regnade det egentligen den där natten när kopplingen gav upp på E4an? Kom igen nu och gör nåt bra av det här. Mvh Hasse


    Skickas från min iPhone via Tapatalk
    helt riktigt Hasse
    There are no problemsonly solutions

  18. #18
    Som jag sade tidigare så kan ett positivt ord göra skillnad, jag tror dock inte att man kan kalla mitt beteende en betingad reflex. Försök inte förminska mig till något viljelöst våp. Mig och min person kan du absolut inte veta något om,mig veterligen har vi aldrig träffats. Era politiska diskussioner tycker jag, som tidigare uttryckt i detta forum inte passar här.
    Så ta och lägg ner skitsnacket och låt oss hålla oss till Harley Davidson.
    Mvh Hasse

  19. #19
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Vi ska väl inte blanda in politiska åsikter och tyckande o tänkande på HARLEYFORUM.SE
    There are no problemsonly solutions

  20. #20
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Forumet blir ju bara så bra som ni vill att det ska va, ni som undrar vad som hänt kanske får föregå med gott exempel. Om alla tittare också ville skriva lite så vore det ju väldigt trevligt Hela grejen går ju ut på att vi ska kunna diskutera saker och ting! Men sen är ju ett vänligt ord allt som behövs, för att starta en livslång vänskap. Så starta ert nya forumliv med en liten informativ skrivelse om hur hojsommaren varit, vilka partyn ni vart på, hur mycket regnade det egentligen den där natten när kopplingen gav upp på E4an? Kom igen nu och gör nåt bra av det här. Mvh Hasse


    Skickas från min iPhone via Tapatalk


    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    TRÅKIGT men jag vet några som tröttna då det framkom att det finns några jävla SD rasse puckon här Kan inte dom jävlarna starta sitt egna forum o sitta o runka till sin syrra
    Another f*cked up thread tack vare robbull

Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Ny på forumet.
    Av KennethJ i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-23, 17:47
  2. Ny på forumet..
    Av mean machine i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-12-22, 17:54
  3. Ny på forumet
    Av ubbe i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-13, 12:11
  4. Ny på forumet
    Av BAG i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 22:02
  5. Ny på svenska forumet men gammal besökare på USA forumet
    Av FLSTF07 i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 01:34

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •