Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 61 till 80 av 93

Ämne: Vad har hänt med forumet ?

  1. #61
    Japp Jo vi får se, har inte riktigt bestämt hur allt ska bli...sitter bara och datafilosoferar än så länge. Men hoppas börja riva i hojen nån kväll i veckan, har ju ändå inte åkt med den nåt på sistone.

  2. #62
    Citat Ursprungligen postat av D-mann Visa inlägg
    Jag har massa åsikter om politik och samhället men när jag går in på HF är det fan INTE det jag vill läsa och skriva om.
    Stort medhåll. Jag lyckas inte hitta några forumstadgar här men många gånger är just religion och politik förbjudet, och det finns enligt min mening goda skäl till det också. Andra gånger är det låsta avdelningar där uteslutning är ett faktum om det spiller utanför dessa lykta dörrar. Det är inte så lätt som att välja en annan tråd för det kommer spilla över och förpesta forumet, något denna tråden redan är bevis för, och det i sin tur kommer att drabba alla läsare.Är det religion och politik man är intresserad av att debattera så finns det säkert bättre forum än ett harleyforum.

  3. #63
    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg
    Stort medhåll. Jag lyckas inte hitta några forumstadgar här men många gånger är just religion och politik förbjudet, och det finns enligt min mening goda skäl till det också. Andra gånger är det låsta avdelningar där uteslutning är ett faktum om det spiller utanför dessa lykta dörrar. Det är inte så lätt som att välja en annan tråd för det kommer spilla över och förpesta forumet, något denna tråden redan är bevis för, och det i sin tur kommer att drabba alla läsare.Är det religion och politik man är intresserad av att debattera så finns det säkert bättre forum än ett harleyforum.
    Håller med dig såtillvida att det absolut finns bättre forum än detta för att diskutera politik men samtidigt så måste man få besvara andras inlägg när och om de dyker upp om man känner det inte vara inom rimlighetens gränser oavsett ämne. Jag har själv skrivit inlägg med politiskt innehåll om man vill definiera det som så eller egentligen samhällsfrågor i sak form som inte varit partipolitik i någon enda mening även om vissa dragit en vänsterliberal lans och försökt göra partipolitik av andras synpunkter.

    Konstigt att ingen finner anstöt och beklagar sig och ylar om uteslutningar när det föreslås på detta forum att man skall gå i fackeltåg och protestera mot högersmörja osv men om det kommer en icke partibunden motsatt synpunkt kring nyttan med detta så blir det PK panik.

    Det jag inte riktigt håller med om är att det skulle "spilla över" till hela forumet. Lugn i stormen. Dessutom så kan man ju radera många av offtopic delarna i forumet.
    Är det tillåtet att skriva en massa om tex Honda har bättre kvalitet eller skall man sparkas ut då med för att några finner anstöt och endast vill prata HD? Får man tycka något om trängselskatt?

    Vem skall agera forumpolis och avgöra vad som är PK eller ej och sparka ut folk till höger och vänster? Du?

    Faktum är att denna diskussion har skapat aktivitet för de som är intresserade av ämnet vilket är på ett sätt är vitaliserande. Klarar man inte av att läsa andra åsikter än sina egna så kanske man skall köpa sig en verkstadsmanual i valfritt ämne som inte svarar tillbaka. Åtminstone välja andra topics av egen kraft.

    Kanske kan få påminna herrn att DU som en av de allra första själv skrev uppskattning och gillande gällande den startade gnistan i offtopic där det uppmanades till "fackeltåg" mot "rasism" och "högerextrem smörja" mm vilket startade hela denna diskussion på detta forum. Snacka om att kasta sten i glashus...
    "If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter."
    -George Washington

  4. #64
    Uppenbarligen har jag rätt. Något som diskuterats i en annan tråd i en annan forumdel tas nu åter igen upp i en annan tråd i en annan forumdel och med ett annat ämne. Vilket är just varför man på många forum förbjuder just politik, det spiller över! En tråd om styren, bromsbelägg eller hjälmar kan väldigt snabbt förvandlas till ett skyttegravskrig mellan oliktänkande som inte berör ämnet för fem öre. DET förstör ett forum, och jag har sett det på flera andra ställen genom åren. Men då menar du att jag helt enkelt ska skippa de trådarna också, och när var och varannan tråd förpestas av religion, politik och personangrepp så får jag helt enkelt sluta vara delaktig i forumet allt som allt?

    Poängen med ett förbud mot politik och religion är att du inte behöver "svara för dig" för att det ska inte finnas något politiskt att svara på. Det är jätteenkelt faktiskt. Jag vill ha ett trevligt klimat på forumet, varför jag skulle vara intresserad av att vara forumpolis vet jag inte.

    Du verkar ta saker väldigt personligt viking, du verkar känna dig påhoppad och tvingad att försvara dig. Det är lätt att tolka in saker, och du gör det inte bara mycket utan även ofta. Bara för att du kan känna igen dig i något betyder det inte att orden är riktade till dig, eller handla om dig.

    Slutligen vill jag bara säg att min kommentar "Så sant som det är sagt" syftade på modestricks slutkläm "Förresten så tycker jag inte man ska hata överhuvudtaget. Det är bara slöseri på tid och energi som man kan lägga på annat. Fokusera på sådant ni gillar istället." vilket jag tyckte var fint sagt. Inser så här i efterhand att jag borde tydliggjort det i mitt citat. Några glashus ser jag inte så långt ögat når tyvärr.

  5. #65
    Har vart borta ett längre tag och bara nyligen återvänt till forumet och det enda roliga som händer här på nu för tiden verkar vara vikings verbala knockouter av PK eliten annars verkar det dött

  6. #66
    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg
    Uppenbarligen har jag rätt. Något som diskuterats i en annan tråd i en annan forumdel tas nu åter igen upp i en annan tråd i en annan forumdel och med ett annat ämne. Vilket är just varför man på många forum förbjuder just politik, det spiller över! En tråd om styren, bromsbelägg eller hjälmar kan väldigt snabbt förvandlas till ett skyttegravskrig mellan oliktänkande som inte berör ämnet för fem öre. DET förstör ett forum, och jag har sett det på flera andra ställen genom åren. Men då menar du att jag helt enkelt ska skippa de trådarna också, och när var och varannan tråd förpestas av religion, politik och personangrepp så får jag helt enkelt sluta vara delaktig i forumet allt som allt?

    Poängen med ett förbud mot politik och religion är att du inte behöver "svara för dig" för att det ska inte finnas något politiskt att svara på. Det är jätteenkelt faktiskt. Jag vill ha ett trevligt klimat på forumet, varför jag skulle vara intresserad av att vara forumpolis vet jag inte.

    Du verkar ta saker väldigt personligt viking, du verkar känna dig påhoppad och tvingad att försvara dig. Det är lätt att tolka in saker, och du gör det inte bara mycket utan även ofta. Bara för att du kan känna igen dig i något betyder det inte att orden är riktade till dig, eller handla om dig.

    Slutligen vill jag bara säg att min kommentar "Så sant som det är sagt" syftade på modestricks slutkläm "Förresten så tycker jag inte man ska hata överhuvudtaget. Det är bara slöseri på tid och energi som man kan lägga på annat. Fokusera på sådant ni gillar istället." vilket jag tyckte var fint sagt. Inser så här i efterhand att jag borde tydliggjort det i mitt citat. Några glashus ser jag inte så långt ögat når tyvärr.
    tackar! Jag var själv rätt nöjd med mitt inlägg.

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg
    Uppenbarligen har jag rätt. Något som diskuterats i en annan tråd i en annan forumdel tas nu åter igen upp i en annan tråd i en annan forumdel och med ett annat ämne. Vilket är just varför man på många forum förbjuder just politik, det spiller över! En tråd om styren, bromsbelägg eller hjälmar kan väldigt snabbt förvandlas till ett skyttegravskrig mellan oliktänkande som inte berör ämnet för fem öre. DET förstör ett forum, och jag har sett det på flera andra ställen genom åren. Men då menar du att jag helt enkelt ska skippa de trådarna också, och när var och varannan tråd förpestas av religion, politik och personangrepp så får jag helt enkelt sluta vara delaktig i forumet allt som allt?

    Poängen med ett förbud mot politik och religion är att du inte behöver "svara för dig" för att det ska inte finnas något politiskt att svara på. Det är jätteenkelt faktiskt. Jag vill ha ett trevligt klimat på forumet, varför jag skulle vara intresserad av att vara forumpolis vet jag inte.

    Du verkar ta saker väldigt personligt viking, du verkar känna dig påhoppad och tvingad att försvara dig. Det är lätt att tolka in saker, och du gör det inte bara mycket utan även ofta. Bara för att du kan känna igen dig i något betyder det inte att orden är riktade till dig, eller handla om dig.

    Slutligen vill jag bara säg att min kommentar "Så sant som det är sagt" syftade på modestricks slutkläm "Förresten så tycker jag inte man ska hata överhuvudtaget. Det är bara slöseri på tid och energi som man kan lägga på annat. Fokusera på sådant ni gillar istället." vilket jag tyckte var fint sagt. Inser så här i efterhand att jag borde tydliggjort det i mitt citat. Några glashus ser jag inte så långt ögat når tyvärr.
    Min bäste Martin, låt mig då få citera HELA den text som du promotade som du nu i efterhand saxat ur:
    Det var detta inlägg som startade hela den efterföljande debatten tillsammans med Robbbuls personangrepp.

    -------
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg

    Det ena har väl inget med det andra att göra? Att demonstrera mot rasism är ju dessutom ganska aktuellt här i Sverige. En stor majoritet av Svenska folket är faktiskt emot allt vad rasism, nazism och annan högerextrem smörja heter och då är det bra att visa det också.
    Medan Isis (IS, brödraskapet eller vad de nu vill kallas) knappast skulle beröras av en demonstration i Sverige utan där är det väl endast en militär insats på plats som kan göra någon skillnad. Vilket jag hoppas det gör också snabbast möjligen.

    Förresten så tycker jag inte man ska hata överhuvudtaget. Det är bara slöseri på tid och energi som man kan lägga på annat. Fokusera på sådant ni gillar istället.

    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg

    Så sant som det är sagt!

    ------

    Verkar ju jättebra att få ensidigt haspla ur sig sina åsikter och sedan angripa dem som inte håller med och ger uttryck för detta.
    Klart att stämningen blir familjär när endast likasinnade dunkar varandra i ryggen.

    Ännu bättre blir det med tillkommande inlägg som att oliktänkande i sakfrågor är inavlade, incestfall och rasister.

    Skall du peka finger och skuldbelägga någon överhuvudtaget så kanske du skall ta en titt på dem som utöver sin partipropaganda även hänger sig åt personangrepp på detta forum men det är väl förmodligen enklare att måla världen i svartvita färger liksom forumets medlemmar efter egna preferenser.

    Odemokratiska tankegångar i linje med att här är vi alla vänsterliberaler och trivs tillsammans med exakt samma uppfattning och våga inte ifrågasätta detta och vad du än gör ge inte motargument är något du aldrig få mig till med eller utan hot om avstängning. Tystnadens och rädslans medgivande är en svärta vi har alldeles för mycket av.

    Jag respekterar alla andras uppfattningar oavsett om det är politik eller höjden på aphängarstyret. Man kan vara överens om att man inte är överens. Det enda jag personligen efterfrågar är detsamma tillbaka om man kastar argument av den kalibern i min riktning.

    Den politiska delen är i mångt och mycket en metafor för tonläget och kulturen här på forumet. Vi kunde lika gärna diskuterat fälgstorlek.
    Problemet uppstår när vissa inte kan avhålla sig ifrån personangrepp oavsett vad det än månde vara.

    Om jag uttrycker en åsikt om att kromade fälgar är snyggare än lackade, skall jag riskera ett drev med tillhörande utfall om att jag exempelvis är mindre vetande och onanerar till min egen syster. Eller om jag kritiserar kvaliteten på en pryl tillverkad i X kontra motsvarande tillverkade i Y, är jag rasist mm för det?

    Det goda i detta är måhända att vi alla gemensamt skulle ägna några minuter till eftertanke angående ödmjuket i tilltalet inför varandra oavsett topic. Där har du relevansen mellan de två trådarna som du efterfrågade. Hade du istället för att tidigare uttryckt ditt "så sant som det är sagt" till modestricks politiska inlägg så hade din indirekta och därefter direkta kritik och skuldbeläggande mot just mig varit trovärdig men nu är du part i målet och uttalar dig i det ärendet. Därav kasta sten i glashus då du inte lever som du lär i detta avseende.
    Senast redigerat av -+ ViKing +- den 2014-10-27 klockan 16:04.
    "If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter."
    -George Washington

  8. #68
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2013
    Ort
    Blomstermåla
    Inlägg
    235
    Tackad: 10
    Viking för president!

  9. #69
    Citat Ursprungligen postat av -+ ViKing +- Visa inlägg
    Min bäste Martin, låt mig då få citera HELA den text som du promotade som du nu i efterhand saxat ur:
    Det var detta inlägg som startade hela den efterföljande debatten tillsammans med Robbbuls personangrepp.

    -------
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg

    Det ena har väl inget med det andra att göra? Att demonstrera mot rasism är ju dessutom ganska aktuellt här i Sverige. En stor majoritet av Svenska folket är faktiskt emot allt vad rasism, nazism och annan högerextrem smörja heter och då är det bra att visa det också.
    Medan Isis (IS, brödraskapet eller vad de nu vill kallas) knappast skulle beröras av en demonstration i Sverige utan där är det väl endast en militär insats på plats som kan göra någon skillnad. Vilket jag hoppas det gör också snabbast möjligen.

    Förresten så tycker jag inte man ska hata överhuvudtaget. Det är bara slöseri på tid och energi som man kan lägga på annat. Fokusera på sådant ni gillar istället.

    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg

    Så sant som det är sagt!

    ------
    Det var just detta jag försökte förklara i mitt förra inlägg, men låt mig tydliggöra: Citatet borde ha sett ut så här:

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Förresten så tycker jag inte man ska hata överhuvudtaget. Det är bara slöseri på tid och energi som man kan lägga på annat. Fokusera på sådant ni gillar istället.
    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg
    Så sant som det är sagt!
    Det var liksom allt jag ämnade att förmedla, ett positivt budskap istället för politiskt skyttegravskrig.

    Citat Ursprungligen postat av -+ ViKing +- Visa inlägg
    Verkar ju jättebra att få ensidigt haspla ur sig sina åsikter och sedan angripa dem som inte håller med och ger uttryck för detta.
    Klart att stämningen blir familjär när endast likasinnade dunkar varandra i ryggen.

    Ännu bättre blir det med tillkommande inlägg som att oliktänkande i sakfrågor är inavlade, incestfall och rasister.

    Skall du peka finger och skuldbelägga någon överhuvudtaget så kanske du skall ta en titt på dem som utöver sin partipropaganda även hänger sig åt personangrepp på detta forum men det är väl förmodligen enklare att måla världen i svartvita färger liksom forumets medlemmar efter egna preferenser.

    Odemokratiska tankegångar i linje med att här är vi alla vänsterliberaler och trivs tillsammans med exakt samma uppfattning och våga inte ifrågasätta detta och vad du än gör ge inte motargument är något du aldrig få mig till med eller utan hot om avstängning. Tystnadens och rädslans medgivande är en svärta vi har alldeles för mycket av.

    Jag respekterar alla andras uppfattningar oavsett om det är politik eller höjden på aphängarstyret. Man kan vara överens om att man inte är överens. Det enda jag personligen efterfrågar är detsamma tillbaka om man kastar argument av den kalibern i min riktning.

    Den politiska delen är i mångt och mycket en metafor för tonläget och kulturen här på forumet. Vi kunde lika gärna diskuterat fälgstorlek.
    Problemet uppstår när vissa inte kan avhålla sig ifrån personangrepp oavsett vad det än månde vara.

    Om jag uttrycker en åsikt om att kromade fälgar är snyggare än lackade, skall jag riskera ett drev med tillhörande utfall om att jag exempelvis är mindre vetande och onanerar till min egen syster. Eller om jag kritiserar kvaliteten på en pryl tillverkad i X kontra motsvarande tillverkade i Y, är jag rasist mm för det?

    Det goda i detta är måhända att vi alla gemensamt skulle ägna några minuter till eftertanke angående ödmjuket i tilltalet inför varandra oavsett topic. Där har du relevansen mellan de två trådarna som du efterfrågade. Hade du istället för att tidigare uttryckt ditt "så sant som det är sagt" till modestricks politiska inlägg så hade din indirekta och därefter direkta kritik och skuldbeläggande mot just mig varit trovärdig men nu är du part i målet och uttalar dig i det ärendet. Därav kasta sten i glashus då du inte lever som du lär i detta avseende.
    För att klargöra: Jag framför inga åsikter gentemot dina politiska åsikter, jag vet inget om dom och är inte heller intresserad av dom. Det samma gäller alla andras politiska åsikter. Jag framför min generella syn på politiska diskussioner på forum, och vad de leder till. Vem är det jag skuldbelägger och pekar finger åt? Ta och läs mina inlägg igen utan förutfattade meningar och förstå att jag inte på något vis pekar finger åt något håll. Du å andra sidan försöker göra detta till en persondebatt genom att lägga ord i mun på mig för att skapa ett problem som från min sida sett inte existerar. Jag har inte kallat dig varken det ena eller det andra och förstår inte heller varför jag ska stå till svars för vad andra kallat dig. Vad har det ens för relevans map mina inlägg? Jag försvarar inte någon och tar inte parti för något, jag menar helt enkelt att hela denna soppa skulle kunna ha undvikits på ett väldigt enkelt sätt.

    Med detta har jag sagt mitt i tråden, jag tror inte jag kan uttrycka mig tydligare i textform och ytterligare inlägg från min sida kommer medvetet eller omedvetet att misstolkas och debatten kommer fortsätta att spåra ur. Jag önskar dig all lycka.

  10. #70
    Bra Martin, vi kanske kan låta ditt inlägg vara slutorden i hela denna diskussion om politik i denna avgränsade form då jag känner att det finns risk för att det annars blir en massa upprepningar.

    Alla de närmast sörjande + övriga intressenter har uttalat sina åsikter till fullo förhoppningsvis och det känns som ämnet såtillvida är uttömt för denna gång åtminstone. Ordet är fritt således även fortsatt givetvis men lite urvattnat börjar det allt bli vid det här laget.

    Vart det mig anbelangar så har jag inget horn i sidan till någon på detta forum även om debatten svämmat över en smula vilket iofs kan tolkas som engagemang.

    Tack alla som medverkat oavsett åsikt! ;o)
    "If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter."
    -George Washington

  11. #71
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Meanwhile in Skåne.............Lite grått idag, ledig och hade två val, rensa upp i trädgården eller ... ja andra alternativet var bättre haha!




  12. #72
    Ser trevligt ut, får nog bli en sväng imorrn


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  13. #73
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Synd det inte finns någon fish'n'chip shop där vi alla kunde träffas haha!


  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Synd det inte finns någon fish'n'chip shop där vi alla kunde träffas haha!


  15. #75
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Varför kör du inte engelskt Bikebandit?
    Lite patriotiskt o så.
    Jag har testat flera skoj engelska hojar.
    Min farsas kusin hade ett mcmuseum på österlen med en massa engelska hojar, och en del testades.
    Han hade flera Ariel square four bla.
    Min favorit från UK är en Hesketh som testades för en del år sen, en sjukt härlig hoj.

  16. #76
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Yep, jag kunde ha köpt brittiskt när jag kom till sverige 2003, alltid gillat Triumph Bonneville men köpte en sportster XL1200R istället. Det var då när jag först kom in kontakt med den Harley community och valde att köra med den Independent Hogs Chapter Malmö eftersom det var alltid något på gång sommar och vinter. Under de sex år jag var där hade jag en hel del roliga tider,men då trodde jag det skulle vara en bra sak att göra upp en grupp i forumet, jag tror en del folk har hittat nya vänner, men tyvärr är det inte så aktiv som jag hade hoppats ..anyway..tror det var 2006 jag först såg reklam för street bob och blev kär in den haha!...2008 hade jag sparat tillräckligt tillsammans med sportster'n som en deposition för att äga min första någonsin ny motorcykel Två år sedan köpte jag en billig pendlar hoj, inte British heller, kunde inte hitta en billig Bonneville och ändå var inte ute efter en cruiser, ville ha en billig hoj som jag kunde busa med på grusvägar och i skogen ibland.....

  17. #77
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    Det som hänt forumet liknar det som händer i alla grupper, om man läst lite psykologi eller kanske gått någon ledarskapskurs känner lätt igen att det blir bättre efter denna fasen. en del kommer söka sig på annat håll och det är bra för dem och för oss som blir kvar..

    Om "Din" grupp, Snapphanar, Bikebandit så har jag förstått att du ville lite mer med den. Även om jag inte varit med så många gånger är jag ändå tacksam för att det finns eldsjälar som du som ständigt kommer med ideer om körningar mm.

    Jag tycker inte du ska vara besviken, en grupp ur ett forum är trotts allt inte något man skall jämföra med en MC Klubb.
    Det finns saker med en MC Klubb som lockar, men det fina med en grupp är att man kan få en liten gnutta smak av det där klubblivet men ändå slippa baksidan av det, och vill man ett år lägga all tid och pengar på ett garagebygge så kan man förhoppningsvis dyka upp i gruppen ett år senare utan att behöva be om ursäkt för frånvaron, i många klubbar hade det det inte varit självklart. Min bror är med i en klubb det passar honom, jag är med i en grupp och det passar mig.
    Om snapphanar utvecklar sig mot att bli en klubb? ( i bland tror jag att det är det du egentligen vill Bikebandit ?) så är jag nog tyvärr en av dom som inte kvalar in .Men å andra sidan har jag fått i hop mitt garage..

  18. #78
    Och vad fan hände här ovan???

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  19. #79
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Forty8 Visa inlägg
    Och vad fan hände här ovan???
    Om vi får SPAM rapportera det till @DMIN


  20. #80
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Det var tre saker som dödade Harleyportalen, 1 djävligt mycket Spam, 2 Politik, 3 forumet låg nere stundtals.
    Får hålla tummarna att det inte blir så här med.
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Ny på forumet.
    Av KennethJ i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-23, 16:47
  2. Ny på forumet..
    Av mean machine i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-12-22, 16:54
  3. Ny på forumet
    Av ubbe i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-13, 11:11
  4. Ny på forumet
    Av BAG i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 21:02
  5. Ny på svenska forumet men gammal besökare på USA forumet
    Av FLSTF07 i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 00:34

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •