Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Svårt att få rätt mot Trafikverket...

  1. #1
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Svårt att få rätt mot Trafikverket...



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  2. #2
    FY FAN!Vägarna här i Norrköping är total katastrof så nu när hojarna börjar komma fram så kommer det nog ske många olyckorVägarna består av djupa hålor o djupa fåror o inget har lagats det har bara blivit värre o värre nu när våren kommit Jag har ringt nästan varje dag till kommun o vägverket o påvisat det men inget händer För i den här jävla kommun har dom fått pippi på o bygga idrottsarenor o fotbollsplaner åt sport idioterna Så nu har jag bestämt mig för att jag åker in till kommun o sliter av skallen på dom jävlarna om det är så att jag eller hojen blir skadad

  3. #3
    Tycker det år fantastiskt att dom har en noll vision och sen lagar dom inte vägarna och strör oljegrus överallt! Bra sätt att jobba mot 0 olyckor med dödlig utgång!

  4. #4
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    FY FAN!Vägarna här i Norrköping är total katastrof så nu när hojarna börjar komma fram så kommer det nog ske många olyckorVägarna består av djupa hålor o djupa fåror o inget har lagats det har bara blivit värre o värre nu när våren kommit Jag har ringt nästan varje dag till kommun o vägverket o påvisat det men inget händer För i den här jävla kommun har dom fått pippi på o bygga idrottsarenor o fotbollsplaner åt sport idioterna Så nu har jag bestämt mig för att jag åker in till kommun o sliter av skallen på dom jävlarna om det är så att jag eller hojen blir skadad
    Då skulle du se vägarna i Dalsland! Ibland är det svårt att bedöma vad som funkar bäst - att köra på vägen eller i diket.
    Ungefär samma standard.
    Och politikerna här har också fått pippi, men de har pippi på att söla bort pengarna på absolut ingenting.

Liknande ämnen

  1. Nytt från trafikverket
    Av Lasse.S i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-09-04, 18:52

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •