Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 22

Ämne: KNARK ÄR GOTT!

  1. #1

    KNARK ÄR GOTT!


    Ha en skön helg folks

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg

    Ha en skön helg folks
    knark e gott säger du? När kokain kommer med hallonsmak kan jag tänka mig prova men annars får det va

  3. #3

  4. #4
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    knark e gott säger du? När kokain kommer med hallonsmak kan jag tänka mig prova men annars får det va
    I kalla fakta ikväll sägs det att cannabis sänker iq,n och det har man märkt av bekanta som är pundare själva också.
    Nä sån jäkla skit är inget att ha.

  5. Följande användare tackar Noyen för detta inlägg:

    kapsylen (2015-12-12)

  6. #5
    Näää brännvin gör ju susen för hjärnan o kroppen

  7. #6
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7



    - - - Uppdaterad - - -


  8. #7
    Gammal grym klassiker!!
    http://harleyforum.se

  9. #8
    Kall öl är gott. Resten skit ja då i..
    Trägen vinner!

  10. #9
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    I kalla fakta ikväll sägs det att cannabis sänker iq,n och det har man märkt av bekanta som är pundare själva också.
    Nä sån jäkla skit är inget att ha.
    Tydligen annat åxå cannabis å pund är skilda saker/ för kännedom bara

  11. #10
    Citat Ursprungligen postat av Ampe Visa inlägg
    Tydligen annat åxå cannabis å pund är skilda saker/ för kännedom bara
    Pundare är väl synonymt med knarkare för en viss allmänhet, hur det än är med olika droger blir ju knappast någon klokare av dom, även om det kanske kan kännas så i stunden, många av mina sk. vänner från förr är döda idag tack vare olika droger inklusive alkohol, min tanke är inte att på något sätt moralisera, eftersom jag vet att det finns dom som kan dricka några öl och må gott idet och det missunnar jag ingen, men för mig är det noll idag och inget jag heller saknar

  12. The Following 2 Users Say Thank You to kapsylen For This Useful Post:

    Banditen01 (2015-12-12), hasse diesel (2015-12-12)

  13. #11
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Förklara gärna skillnaden mellan pundare och knarkare den som vet.Ja Kapsylen,jag förstår att vi gått igenom en ungefär likadan resa
    genom alkoholträsket,är noll för mej också och jag saknar det absolut inte.

    Men jag missunnar heller ingen att knäcka några bira och ha det gött men detta klarar jag inte av själv längre.Detta är också något jag försöker vara öppen med,det är som det är och om man inte erkänner för sej själv att man har/haft problem kommer man inte vidare i livet heller.

    Det har varit flera "resor" fram och tillbaka med missbruket men det känns oändligt skönt att äntligen ha lagt detta bakom sej.
    Fuck cancer

  14. The Following 5 Users Say Thank You to Noyen For This Useful Post:

    Banditen01 (2015-12-13), hasse diesel (2015-12-13), kapsylen (2015-12-13), xbones (2016-03-12), Y62 (2015-12-14)

  15. #12
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Förklara gärna skillnaden mellan pundare och knarkare den som vet.Ja Kapsylen,jag förstår att vi gått igenom en ungefär likadan resa
    genom alkoholträsket,är noll för mej också och jag saknar det absolut inte.

    Men jag missunnar heller ingen att knäcka några bira och ha det gött men detta klarar jag inte av själv längre.Detta är också något jag försöker vara öppen med,det är som det är och om man inte erkänner för sej själv att man har/haft problem kommer man inte vidare i livet heller.

    Det har varit flera "resor" fram och tillbaka med missbruket men det känns oändligt skönt att äntligen ha lagt detta bakom sej.
    Bra gjort!

  16. Följande användare tackar kapsylen för detta inlägg:

    Lokis (2016-01-29)

  17. #13

  18. #14


    - - - Uppdaterad - - -


  19. #15
    Knark är skit kan fan inte sägas för många gånger.

  20. #16
    D ett ganska brett begrepp d ordet. Vad tänker du på då. Legala el ilegala droger knark förknippas väl m missbruk medan bruk kallas Medecin. Har jag fel då? Är novis i ämnet

  21. #17
    Nykomling VroomVrooms avatar
    Reg.datum
    Feb 2016
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    10
    Tackad: 0
    Jag förundras alltid hur vissa människor vill simplifiera problematiken och diskussionen runt 'knark'. Som så mycket annat i livet så är det långt ifrån så enkelt som 'knark är bra' eller 'knark är dåligt'. Ska man diskutera detta bör det göras på en vettig nivå. Det gör nog inte denna tråd.
    Livet är en gåta på vilket man aldrig får hela svaret.

  22. #18
    Citat Ursprungligen postat av Ampe Visa inlägg
    D ett ganska brett begrepp d ordet. Vad tänker du på då. Legala el ilegala droger knark förknippas väl m missbruk medan bruk kallas Medecin. Har jag fel då? Är novis i ämnet
    Jag menar olagliga droger som en del skitar säljer tex till små¨glin på skolgården.
    Knark eller medusin vad man nu vill kalla det utskrivet av en seriös läkare för medecinskt bruk tycker jag är ok. Läkarens ordination ska följas då skulle inte jag kalla det missbruk.

    Som jag tolkar din fråga. Nej du har inte fel.
    Senast redigerat av Toecutter den 2016-03-12 klockan 02:14.

  23. #19
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    I kalla fakta ikväll sägs det att cannabis sänker iq,n och det har man märkt av bekanta som är pundare själva också.
    Nä sån jäkla skit är inget att ha.
    Joru du verkar ju vara insatt i ämnet som inte kan skilja på cannabis å pund. Börja m lära dig vad som är vad Å sen öppna truten D ju alltid bättre å hålla truten än att visa att man är dum i huvet. En jävla tur då att du inte pundar cannabis Då hade du vart sopren ii boetten
    Enligt kalla fakta

  24. #20



    Sen fanns det bra musik som gjordes på knark

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Gott nytt år riders!
    Av Neno i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-01-06, 11:51
  2. GOTT NYTT ÅR FOLKS:)
    Av robbbull i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-04, 22:57
  3. Gott nytt år!
    Av xbones i forum Off Topic
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2013-01-01, 10:31
  4. Hej gott folk!
    Av Vollan i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-09-24, 08:14
  5. Ett gott skratt...
    Av valdemarsson i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-13, 15:49

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •