Bifogad fil 9057
Godis
Utskriftsvy
Bifogad fil 9057
Godis
Bifogad fil 9058
Mums
Hu... Hoppas det inte är någon man känner... Med tanke på åkvägar och så.
http://www.expressen.se/gt/notiser/m...-efter-olycka/
Gött Troll! Jag har börjat tycka om whiskey mer och mer, är det åldern:I: Jobbat idag. Besiktigade lastbilen och släpet och det gick igenom utan bekymmer. Något slitet däck på släpet men corden var inte framme:D så det rullar nog några mil till.
- - - Uppdaterad - - -
Gött Troll! Jag har börjat tycka om whiskey mer och mer, är det åldern:I: Jobbat idag. Besiktigade lastbilen och släpet och det gick igenom utan bekymmer. Något slitet däck på släpet men corden var inte framme:D så det rullar nog några mil till.
Då får vi ta en provning
Idag ska jag på raggarfest ute i skogen :)
Ska bli sköj
...var det nollgradigt då jag tog hojen till jobbet. Tur att det var hyfsat torrt på backen, annars hade det kunna bli spännande...
skall jag bygga om min portabla depåtält luftvärmepump till fastmontage i verkstan.
http://i1027.photobucket.com/albums/...9/IMG_0486.jpg
..så sitter man åter med kladd i håret. Dags att dölja ens egentliga hårfärg, så nu gäller back to black. :D
Vilket innebär, att maken får sova en stund till. Vad snäll jag är! ;)
Tyvärr blev dagens pansarvagnsåkning med Westcoast inställt av olika orsaker, bl a vädret. Men vi får ta nya tag till vår-sommaren i stället.
Nu räknar jag ner till nästa lördag, då man skall åka och kolla in de nya hojarna på Probike i Mölndal. :D
Vart då ?? Min fd mans klubb ska ha fest upp mot lilla edet...Är det dit du ska ??
- - - Uppdaterad - - -
Tack.. synd om oss eller hur :(
- - - Uppdaterad - - -
hmmm ja du och jag iallfall whiplash håller alltid hastigheten....
hmm inte när vi åkte hem över bron så låg han så snällt bakom mig hihihi
- - - Uppdaterad - - -
Vila och jag ska absolut ej köra först eller efter varandra då är gruppen ej sammansatt i slutändan hahahaha
Ja de e den klubben !! Han heter Leif ! Far till mina fyra vackra barn !!
Haha go du e !!!
Nej inga fula barn här inte !!!
Ja alla våra fyrfota är helt underbar !!
- - - Uppdaterad - - -
Haha nu ska du ej vara sådan !! Jag kör lugnt och fint hihi
Idag drog jag på regnkläderna och körde till Probike i Helsingborg. Mötte upp Bikebandit i Hässleholm och körde gemensamt dit. Fina hojar, riktigt bra liveband och gott kaffe. Synd vädret inte var på vår sida, det regnade rejält på hemvägen men frös inte mer än om händerna som vanligt. Blir att skaffa tjockare handskar nu känns det som.
Ser ut som det är hojväder i dag också :) så länge det inte spöregnar är det bara till att åk ;)