Jo det förstås men muta västkust gänget med kaffe bullar och se till att alla onsdagskörningar utgår från Nödinge från 4:e Oktober så kanske det går lite fortare att bli fri två hjulare ;)
Utskriftsvy
haha go du... japp menade dig.. Du får ta frugan o komma hit på kaffe.. Kram
- - - Uppdaterad - - -
Stackars dig och hoppas din mor blir bättre...
- - - Uppdaterad - - -
En vänster fot säljes med snabb leverans...Sjukgymnasterna ville inte ens röra i den pga de tror det är flera fel i den och rädda att göra den värre. Så nu ska här jagas ortopeden på Borås sjukhus som sa att jag var frisk.. behövde bara lite övningar från sjukgymnasten sen var allt bra...SUCK !!!! Men men bara kämpa på så löser sig allt.
ak47
Hatar att ha värk.... pk;
Jobbigt att ha ont, har själv fortdfarande värk i höger fot/ben sedan jag bröt fotleden i januari men det är bara att kämpa på, hoppas det blir bättre.Citat:
En vänster fot säljes med snabb leverans...Sjukgymnasterna ville inte ens röra i den pga de tror det är flera fel i den och rädda att göra den värre. Så nu ska här jagas ortopeden på Borås sjukhus som sa att jag var frisk.. behövde bara lite övningar från sjukgymnasten sen var allt bra...SUCK !!!! Men men bara kämpa på så löser sig allt.
ak47
Hatar att ha värk.... pk;
Vi kör väl aldrig för fort Sanniz? Vi håller alltid den där minimumfarten som står på skyltarna.:)
Fort?
ALDRIG HÄNT!
Bakis! D;
Nu ikväll blir det en Kapten, men inte vilken som helst. Blir det en Kapten Zoom ? Nääää. En Kapten Haddock då ? Nope. Men en Kapten Krook då förfan ? Inte det heller. Men vafan blir det då....Vad blir det då då ? ? ?. Joooo en Kapten Morgan. Skål på er alla.
Idag har man äntligen jobbat slut för denna månad, blev en halvdag idag o bara totalt 270 timmar, ibland längtar man till vanlig anställning men näää fy faan vad jag trivs med att vara egenföretagare..
Beundrar alla som gillar sitt jobb... :D
Själv försöker jag hålla utkik efter annat... Vill helst slippa jobba mina helgpass (om jag inte valt det själv för stunden vill säga).
- - - Uppdaterad - - -
Idag har jag klippt gräset (kanske för sista gången i år) och grävt en del... Måste fixa vattnet till tvättstugan i år... För man vill inte paja de nya tvättmaskinen vi åkte på att köpa i somras.
Förra ägarna var inte så smarta... De isolerade den gamla vattenledningen med gullfiber. Gissa effekten när det blev blött och kallt ute. Det kallar jag ej för smart drag.
Maken lovade att åtgärda detta (i minst två år nu), men det slutar väl med att jag får göra det mesta av jobbet själv (som vanligt).
- - - Uppdaterad - - -
Satte motorcykeln på laddning med... Glömmer att batteriet inte håller, om den står för mycket. :(
I dag e jag skitsur....på min dator:(och det har jag varit i en hel vecka nu....den jäklas med mig och mobbar HF totalt, omöjligt att läsa , allt är en röra av bilder och text.... hur skriver jag detta?? jo "lånat" jobbdatorn över helgen:I:
Har idag öppnat wiskey för en bra bit över 10000:- roligt att få prova
Jag njuter för fullt
Glöm inte bort attributen. ;)
http://akerberg.files.wordpress.com/...king.jpg?w=510http://akerberg.files.wordpress.com/...rr_1.jpg?w=510
- - - Uppdaterad - - -