Haha Denna var bra! Var kan man köpa sådana adresslappar?! :)
Utskriftsvy
Fröken frågade Kalle vad han ska bli när han blir stor.
- Jag ska bli trucker!
- Vad gör en sån då?
- På veckorna kör man scania och på helgerna går man på vilda fester o dricker sprit o knullar snygga brudar.
- Nä, sa fröken det där får du ta tillbaka. Du måste välja ett annat yrke.
... ... - Jaha,jag får väl bli lastbilschaufför då!
- Det lät bättre, beskriv vad en sån gör?
-På veckorna kör man volvo och på helgerna får man va i garaget och laga skiten, dricka billigt öl och runka!!
Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga vana. Så en natt, när de var mitt i ett vilt, skrikande, romantisk session, tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en batterigående, apparat, en vibrator! Mjuk, underbar och större än en riktig en. Hon gick i taket.
- Din jävla idiot, skrek hon åt honom. Hur har du kunnat ljuga för mig under alla dessa år?
- Bäst du förklarar dig själv!
Mannen tittar henne rakt i ögonen och säger lugnt:
- Jag förklarar leksaken.... du förklarar barnen....
En man stod i tvättrummet och skulle tvätta sina t-shirts. Han hade varit där i cirka tio sekunder när han ropade till sin fru:
- Vilket program ska jag använda?
- Det beror på, svarade hon. Vad står det på t-shirten?
- Manchester United, svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma..
- Får jag bjuda damen på en wiskey?
- Tack men jag avstår. Jag känner av det i benen...
- Hur då? Svullnar dom?
- Nej dom går isär... ;)
En man kom in på ett café med en mus under armen. Han beställde en öl till sig själv och tio pannbiffar till musen.
-Vad är det för en märklig mus som kan äta tio pannbiffar? undrade värden.
-Jag räddade en liten fé och fick tre önskningar. Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar, men den sista önskningen - en omättlig mus - missförstod ju den
där lilla jävla fén totalt...
Vad kallar man en död blondin under verandan?......... Jo, förra årets Vinnare i Kurragömma!LM;
Varför behöver kvinnor så många djur ???
En jaguar i garaget, en mink i garderoben, en hingst i sängen & en åsna som betalar allt.
Mannen däremot är helt nöjd med en liten mus!
En kommunalarbetare står och hackar ihjäl en snigel.
När förmannen kommer frågar han:
-Va fan gör du!?!?!?
-Den lilla jäveln har följt efter mig hela dan i dag!!!!
På väg till Svensk Bilprovning...
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...752_n.jpg?dl=1
Zigenaren skulle sälja en häst till en något enkel torpare. Zigenaren skröt o skrävla hur ung o stark hästen var o visa munnen på hästen o sa:Se han har inte fått tänder ännu! Torparn tyckte att det verkade ju bra o köpte kraken. Dagen efter kom torparn tillbaka o sa att hästen hade dött knallfall framför timmersläden med första lasset! Zigenaren titta torparn i ögonen o sa: Hej,gode broder, så har han aldrig gjort mot mej!LM;
I kassan på snabbköpet står en man som handlat flera paket kondomer och när han är på väg att betala frågar kassörskan:
- Behöver du en påse ???
- Nej tack, svarar mannen, så ful är hon inte...
Min jävla granne ringde på dörren vid 03:15 inatt. Helt sjukt, hur fan kan man ringa på 03:15, mitt i natten?!?
Tur för honom att jag fortfarande var uppe och spelade trummor......
Frun står och beundrar sina bröst och mannen undrar vad som försigår.
-Jo, min läkare sa att jag har bröst som en 25-åring.
Mannen: -Sa han inget om det 50-åriga arslet du drar på, he he.
Frun: -Näää! Vi pratade inte om dig överhuvud taget........
Svensson hade problem med hjärtat så han uppsökte en läkare. Efter undersökningen sa läkaren åt Svensson att han skulle sluta röka, dra ner på alkoholkonsumtionen och att han endast fick ha sex med sin fru.
Svensson: Jag förstår det där med rökning och alkohol, men varför får jag endast ha sex med min fru ?
Läkaren: Du får inte bli upphetsad.