Har du dubbelpipig Rille?:D Smågrattis så längevic;
Utskriftsvy
...har hojen passerat 700-milasträcket. :)
Jo.. Kändes något liknande när vi några sommar tog oss till Norrway Rockfestival i Kvinnesdal... Plus att vi alltid hade spöregn hela vägen från färjan typ.
Men förra året bojkottade vi festivalen eftersom de började med det där tjafset om västtryck och supporterplagg... Och tydligen gjorde många andra likadant, för festivalen kursade... Så i år var det inget där alls...
Får skaffa oss en ny sommartradition, som tillåter oss oavsett om det finns västtryck eller ej. :D
varför sa jag inget i dag ;) www.westspeedracing.se
Ida e de min dag pardy Hehehe
Idag har jag bott i garaget! :)
Eller, ja igår då, eftersom klockan passerat midnatt.
Fick ett stooort paket från Florida på eftermiddagen.
Så nu har jag monterat lull-lull hela kvällen.
Massor av nytt kromgodis och ljusramper blev det!
- - - Uppdaterad - - -
Jo, just det. Idag kl. 14:00 sitter jag under nålen igen...
Mera bläck på armen! :)
Fortfarande vill inte "skiten i kroppen" (läs förkylning som inte vill bestämma sig för om det skall gå över eller bryta ut) ge sig, så man känner sig si och så. Som tur är, kortvecka på jobbet... Så idag är näst sista arbetspasset för veckan. :)
Ser fram emot en "långhelg"... Får hoppas vädret är snällt då...
Kan annars nämna för de som hänger på SBW också, att sajten kommit igång... Men det är mer fart här på forumet! ;)
Niko!!!
Visa bilder sedan. :D Men försök att inte efterlikna en heffaklump när du plåtas. ;)
Tog en tur på hojen idag med. Bäst att passa på att åka innan säsongen är slut. Måste säga att det känns förjävla götta att kicka igång hojen. Visst, det kan vara skönt att bara trycka på knappen... Men det är en viss känsla att med egen kraft hoppa igång hojen. Sen tycker jag personligen att det ser ballt ut ;-)
... har jag inte mött många hojar, har alla tacklat av redan?
Förra året gick dom back runt två miljoner pga vädret!Hela festivalen regnade bort! Känner ett par gubbar som har startat festivalen. Bodde i 10 år i Flekkefjord som är grannkommunen till Kvinesdal. Jag och klubben var vakter där -06/07. Var där sist -10 när Motorhead o Gary Moore spelade! Tre-fyra månader senare dog Gary Moore:(.PS. Det var väl H-A supporterplagg dom inte gillade?
Om det var på det viset så förändrar det ju saken.
Vad jag inte kan med är överförmynderi som ska bestämma över vilka kläder jag har på mig.
- - - Uppdaterad - - -
Om det var på det viset så förändrar det ju saken.
Vad jag inte kan med är överförmynderi som ska bestämma över vilka kläder jag har på mig.