Då får du låta bli att köra ut idag... ;)
Utskriftsvy
Tyvärr måste jag det Sanniz om jag inte vill gå ;)
Putsningen är inte ogjord ändå för en ren hoj är enkel sköta o extra viktigt nu när det är varannan dags väder och den används även som transportmedel till o från jobbet, det får bli riktigt illa väder innan jag tar bilen ;)
Idag är man tbx i Stavanger och jobb.
Har vart ledig hela dagen och det var en jävla tur:I: Tog en runda ner på byn i fredags eftersom det var Vinslövsdagarna. Blev några öl med polarna. I lördags drog jag till Tyskjävel i småland som bjöd på en riktigt go grisfestthb; Har kännt mej bakis idag också så det har inte vart många knop här.
Tjena Rille! Det blev ingen Skånetur förra veckan. För mycket att göra hemma men får väl se nästa ledighet om det fortfarande är bra väder för långtur.
Bra att vara ute sent i eftermiddag :cool: Nu är det av med V&H och på med original avgassystemet .. inte länge nu, reg.bes. på fredag :I:
Bifogad fil 8688
Idag har det vart ett jävla blåsande. Känns som hösten drar in över Sverige.
Xbones, du vet var vi finnsthb;
Pulare, baksmällan slog till på måndagenpk; :D
Bikebandit, fick du inte nog av grusväg sist vi körde?:D
Idag blåser det som attan redan när man vaknat... :(
Snart dags att dra sig mot jobbet också...
Maken är megaförkyld, men utan feber åtminstone (tror jag)... Hade väl helst sett, att han stannade hemma idag med, så han inte ett tu tre smittar mig också...
Rille....du leder med 2-1 thb;
....fick jag samtal från chefen vid 14.00 tiden att packa bagen o flyga till Bergen för att starta upp ett projekt på en oljerigg! Blev lite stress med ritningar,scoop o göra en säkerhetskurs på datan innan jag drar. Nu är jag klar med kursen o planet går 19.50. Ha de som dom säger här:D
Äntligen var ryggen såpass ok att det blev en kanonfin hösttur i det vackra vädret :D
Ha det så bra i Norge xbones...
Kul att läsa Noyen... :)
har jag som vanligt jobbat dubbellt, först 9-10 timmar med egna firman sen hjälpa brorsan på gården med höstbestyren tills inte kroppen orkar utan skriker efter att sova....vkn;
Bilden visar en traktor med en harv bakom (denna förklaring är för icke lantbrukskunnigt folk)
Flög Stavanger-Bergen. Flygtid 25min. Med bil hade det tagit 5-6 timmar!!! 17 mil med två färjor o slingriga norska vägarwa;
Idag fick jag bild på min nya sissy som den gode Mulle Meck här har fixat till! Ska bli kul att ta en tur och hälsa på och få den monterad med!
Idag bär det ner till Stockholm för att hälsa på bekanta i helgen.
Ska bli en trevlig utflykt. Självklart tar jag hojen. :)