Grillsäsongen slutade för länge sen!!!LM;ha;
Utskriftsvy
Idag fick jag reda på att jag kan åka hem imorgon istället för på fredag. Men ska tbx på jobb på måndag. Ska börja ett nytt borrplattform jobb nästa vecka.Den ligger på ett reparationsvarv.
Åka till Helsingborg snart .. tolv veckor pendling med Skånetrafiken dit och tillbaka varje dag ;b;
Efter 4 dagars ledighet och en lång helg med fester så ska det bli skönt att få börja röra i grytorna igen
Vaknat efter ett nattskift +3 grader å grått re;
Också gjort nattskift, och ska ut i natt igen. Frivilligt extrajobb dessutom, ibland funderar jag hur jag tänker.. Men men, det blir fina extrapengar som stoppas undan till kort!
Idag flög jag hem från stavanger.Det var lite gropigt.
Var på gymmet för första gången sen 07/08 idag. Får se om man tog i för mkt imorgon, lär ju märka det när man vaknar om inte annat.
Sitter på bruket i Iggesund och väntar på att få gå hem å sova vkn; sen blir det utbildning tor,fre och 2 12 timmars skift lör,sön wa;
..fick jag tillbaks hojen från bänkningen och var tvungen att rita lite kolmaskar på parkeringen utanför jobb.. HELL YEAH!! e;
Fy fan!!! inte alls avis :D
Va på Harleyshopen igår och skulle få pris på ett 103 kit med kammar till Fia.
Med vinterförvaring tvätt och puts samt lite småskit 29k,tyckte det va i mesta laget men så såg jag en bagger som jag föll pladask för............................
Stor risk att jag kör bagger nästa säsong säger jag bara.
Nice siffror Kvarnstenen e;
Ja, najs. :)
Vilket 103" kit kollade du på?
Harleys egna Stage III med SE259'or?
Sent from my iPhone using Tapatalk
...rotade jag fram min gamla skinnpaj jag hade när jag började åka hoj för trettio år sedan. Jackan är enligt förra ägaren från mitten av femtiotalet. :)
http://img.tapatalk.com/53b6df3c-4733-46c2.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk