xbones... finns det säkert också... men den är skit i mina ögon för det...
Utskriftsvy
xbones... finns det säkert också... men den är skit i mina ögon för det...
Liten fast den räknas som exklusiv... Redan strul med tekniska saker trots den ej är i drift ännu... Jag får ont i hela kroppen oavsett om jag suttit bak eller fram... Beige skinnklädsel...
Onödigt dyr... Och så är det ju en Volvo...
Tycker faktiskt att vår fullutrustade Superb vinner i hästlängder på många vis... Men det är min åsikt...
... kommer det bli en kanon dag har jag bestämt :)
Nu är det bara ca en timma kvar, sedan skall mc kläderna på. :D
Dags att åter ut och åka med Westcoast. Får passa på när det är ok väder. :D MPD;
Och så fyller ju Whiplash år idag också...
Så han får en "låtsastårta" av mig... pardyD;br;cheerBanana
http://i80.photobucket.com/albums/j1...IPLASHCAKE.jpg
Framme! Men jäääävlar vad jag ångrar att jag köpte en öppningsbar hjälm. :(
Fy fan vad det blåste turbulens med nyhjälmen på!
Fick stanna i Gävle och skruva bort rutan. Det skakade så jag såg dubbelt! (Seriöst! På allvar!)
Åkte till Täby och köpte en 4,5" mörktonad ruta, det blev liiiite bättre, men det dånade runt huvudet så jag trodde hjärnan skulle rinna ut genom öronen. :(
Helt sjukt att en helt öppen hjälm är helt knäpptyst, men med en av marknadens tystaste hjälmar, (Schuberth Concept 3), så låter det som om man satt i avgasröret på en rymdfärja.
Det skumma var att om jag ställde mig upp på fotplattorna och stack upp huvudet i fartvinden så susade det bara lite gemytligt.
Det är den där jävla turbulensen. Men hur är det möjligt? En helt öppen hjälm är ju tyst!
Tack för tårtan Sanniz.:)
Får svärmor på besök i em... Och eventuellt är vi ute på något ärende med. Men kaffe finns alltid, dock inget att doppa till. *s* Inte just nu i alla fall. :D
Men vågar du chansa på att dyka upp ändå, så slå en signal bara så att vi är hemma. :D
Har nämligen inte handlat... Men glass, maränger och chokladglass har vi åtminstone hemma. :D