Idag gick jag upp kl 06:20 och påbörjade första arbetsdagen efter semestern :(
Utskriftsvy
Idag gick jag upp kl 06:20 och påbörjade första arbetsdagen efter semestern :(
Jag har redan ångest, trots att jag har en vecka kvar med semester... Sedan får jag vackert gå upp senast runt kvart i fem på morgonen... wa;
Skiftjobb suger rätt gott mellan varven.
Nej, nu får jag satsa på, att njuta av sista veckans ledighet med... För därefter lär det dröja, även om jag sparat ungefär en vecka.
... blir det inga måsten, bara njuta av min Harley
Nu räknar man ner tiden... Ett tag hade jag t o m söndag i skallen... Får ge tusan i tupplurar i soffan. :D
Får se hur mycket mer regn det blir idag då... Tur att jag fick stenarna murade igår i ena rabatten... Slipper jag ju "vattna" dom också. LM;
Och en usel film hann man också se... Nästan så att man Sova på nytt då.
Nu regnar det på Vemdalsskalet Gamla Landsvägen stuga 27 Iggesundsbyn re;
Idag är jag inte avundsjuk på folket på Knalleträffen! fan vad det regnar o det är inte slut ännure;
Tur att man åkte hem igår...
Vajtan o jag var på väg o åka dit igår o tälta över helgen men Vajtan var OBS på väderprognosen! Det är faktisk rätt gött på sofflocket idagvic;
It was a close one... Jävlars vilken åska... Trodde rutorna skulle gå sönder, när det slog ner för nära. Tur man hann koppla bort dator och modem innan... Fått trösta hysteriska hundar. Ännu åskar det, men nu är det långt bort iaf.
Tur man kan surfa på smartphonen också. re;
... blev jag tagen av skyfallet........................blött
Hårda puckar,,,, hemma i svedala är och har det varit brännhett väder :)
Ride free brothers & sisters :-))
Idag har jag varit på bröllop. :)
Ja, eller igår rättare sagt.
Spiknykter hela kvällen och skulle lägga mig tidigt, och så öppnar jag laptopen och börjar surfa runt på eBay.........
Det var den nattsömnen, det! Sova
Haha... vår uppfart regnade sönder också... så nu åker man på att fixa det med. :(
- - - Uppdaterad - - -
Är det så det heter nu? ;)
- - - Uppdaterad - - -
Du borde få en motbok till eBay... ;)
Eller någon snäll kompis, som ser till att du nattar dig. :)
Idag hoppas jag, att maken säger, att han skall jobba några morgontimmar imorgon... Så jag hinner åka och ordna lite saker på måndag morgon/förmiddag.
Idag slutar han tidigare, så man får se om han orkar med något mer idag. Men skall vi åka hoj, får jag nog laga uppfarten lite... Den regnade sönder igår i skyfallet... Fast jag kan nog åka tryggt ner med stödhjulet... ;)
Värre med två hjul... Den backdelen kan vara lurig nog ändå mellan varven... Det lärde sig maken med Softtailen för några år sedan.
Nåja... Får väl gå ut med stålkratta, spade och skottkärra... Kan hämta mer grus från "vårt lilla lager" (överskott från när vi fixade till vägen fram till bilparkeringen, som var som en ordentlig puckelpist förr). D;