kommer du förbi Hudik Finns det fika
Utskriftsvy
HF Westcoast ute på körning.....
http://i1145.photobucket.com/albums/...n/fedfb297.jpg
.. Blev det en liten tripp på 38,5 mil nu bli det ett dopp i sjön och sen väntar en kall, inte helt fel med semester
HF Westcoast på besök hos Vildvittra MC....
http://i1145.photobucket.com/albums/...n/9ae24c69.jpg
Tjena grabbar. Tack för senast (HFT). Kul att se att ni är ute o rör på er. Jag var en sväng till Sigtuna i går med lite polare och stötte på Hagis och Cadillac-woman.
Ser redan fram emot nästa träff som kommer bli ännu roligare eftersom det blir så många återseenden blandat med de nya nyllena. :-)
Ride on.
Janne
Attans! Läste för sent. :(
Hade mycket gärna stannat på en kopp.
Får man ha det innestående?
Det blev en väldigt lindrig shoppingrunda faktiskt. :)
Köpte bara Custom Chrome-"katalogen", en inbunden bibel i A4-format, ungefär en decimeter tjock(!), för 100:-, och då fick jag Küryakyn-katalogen på köpet.
Troligen är dessa kataloger som djävulsbibeln för en hojåkares privatekonomi...wa;
Så satans gött! Fint väder i FYRA dagar och när jag kommer hem imorgon är det SEMESTER!:D
Jävla osis Bambi:( krya på dej så ses vi snart på vägen annars får vi komma o fika hos er! Hälsa gubben!
Niko... Aha, då blir du fattig snart... De där böckerna är Djävulens påfund. ;)
ViLa... visst sörjde vi att du ej var med idag... ;)
- - - Uppdaterad - - -
Idag har man åkt en trevlig tur, som avslutades hos Vildvittrorna... Fick t o m sällskap med Åsa på hemvägen. MPD;
Idag har jag hittills mest Sova... Trött som attan, så säger de att man är mer utvilad på sin semester... wa;
Får se vad som står på schemat idag... Maken kommer nog hem först vid 19 tiden...
Önskar alla en trevlig helg... med eller utan pardy och br;
Snart bär det iväg till Birsta City för att leta bröllopspresent, sen till våran klubbs årliga Mc-träff, Deltaträffen.
Blir till att "jobba" där till midnatt, sen hem och sova och sedan bröllop imorgon, sen Deltaträffen igen.
-SEN har jag "SEMESTER"! (Är sjukpensionär, men det har varit sjuuuukt mycket den här månaden så jag har bara hunnit iväg på en enda längre resa. :(
Kommer bara mina paket jag beställt på måndag eller tisdag så drar jag! :)
Ahhhh,idag blev det en liten tur på drygt 20 mil.Väldigt gött åkväder :D .Hojarna var skitiga av regnkörningen tidigare men
vi bara drog iväg utan att tvätta.Och vet ni vad : hojarna gick precis lika bra ändå ;) .
Vi får ta tvättningen senare.
YeeeHaaaa! Kom hem kl 18.30, öppna en öl som min kära sambo inhandlat till mitt SEMESTERFIRANDE!br; Drog igång grillen och hela familjen åt goda hamburgare. Grillat är godast, även hos Rillevc; Ses i Skål-tråden:D
Idag har man stått vakt vid yttre insläppet på Deltaträffen i Midlanda...
Fy fan vad trött man blir på fyllskallar av bägge könen som får en så jävla grinig attityd så fort dom fått lite innanför västen!
Tack och lov så är 99.99999% av våra gäster helt underbara människor som man bara älskar, och njuter av att göra deras besök hos oss till en så angenäm upplevelse som det bara går. thb;
Imorgon blir det bröllop, och på söndag blir det Delta igen. :)
Haha... Kanske dags för en extrainkomst på festerna? ro;
Sälja lite smarta "tags"... vc;
Så kan man ju skicka hem dom, som blivit för jobbiga... LM;
http://www.nicefunnyjokes.com/images...kogijncefj.jpg