dag under promenaden i mörkret och regnet kändes det j-ligt långt tills våren är här, garageporten åker, upp och pärlan får rulla ut!re;
/Brandis
Utskriftsvy
dag under promenaden i mörkret och regnet kändes det j-ligt långt tills våren är här, garageporten åker, upp och pärlan får rulla ut!re;
/Brandis
Sutte på kurs hela dan Sova brandskyddsutbildning heta arbeten ag; . skönt att vara hemma å ta en öl nu thb;
Varit hos läkaren, apoteket o hämtat medicin, systemet och allt detta på hojen :D +10 grader wroom wroom.... MPD;
Men nu är det supporter fest för tjejen som gick vidare i en hårdrocks karaoke så snart droppar folket in :D
skål brödrar o systrar och ha en trevlig fredag!
Vissa kanske jag springer på i morgon hos sofia hogs?
L&R
Nu är dollarn över 7 spänn! Har gått fort senaste dagarna....
Euron är inte heller kul :( 9,35 typ... (var 8,90 i somras, snart 50 öre skillnad, blir en slant på Harleypriser.
Finns några trådar om det men kör en liten fråga här. På blocket finns en orange pitbull (sök mc > hela Sverige > pitbull), en polare funderar på att köpa den. Riktigt fet hoj till bra pris. Men, hur lätt är det att få in den, import, otullad, utan papper? Jag höll på att köpa ett liknande objekt förut, men blev avrådd såvida jag inte kunde lägga ut en hel del till för fina papper. Han (polaren) menar att det bara är att slipa bort ramnumret och hävda eget bygge, jag hävdar om det bara vore det så skulle väl inte nuvarande ägare sälja den så billigt. Hur "bara" är det egentligen?
Nej, d e nog inte så bara... Som du säger, varför säljer han den så billigt?
Ner m rubbet, gör om ram, helst hos ngn känd rambyggare= kvitto "Nybyggd"
Fälj SFRO till bokstaven och gör amatör Räkna på 15`inkl åkande och bullshitkostnader
Se till att ha på fötterna för urspr-koll
Inte omöjligt so jag ser det
Om du gillar stilen så e d rätt mkt fina bitar för pengen
Kolla motor,+ låda/funktion bara...
Ja om nu en sån står i ca 200 k (enligt annons) i färdigt skick så tänker jag att om jag ägt den så hade jag hellre lagt ut 20-30 på att få den helt i ordning och sen fläskat in storkovan.
....har jag å frugan vart hemma hos mina päron eftersom farsan fyllt 70, men nu e man hemma å softar med lite Fuller´s Old Winter Ale...
Idag blir det 3-4 öl i soffan o tidig nanaing. Ska jobba imorron.
Jobbar avslutade operationen vid halv 4, inget arbete just nu dock = suveränt, ju mindre ju bättre thb; slutar 14 i morgon hoppas på en lugn nattSova
Var o lämna hojen till Dunder så nu börjar ombyggnationen :D
Hunnit med 2 pils och en grogg, snart dags att åka till Stubborn MC och sen avsluta kvällen hos Sofia Hogs :D
--har man åkt på nån dunderförkylning.....hata vara sjuk.
http://toew.blogg.se/images/2011/sic..._141387740.gif
Idag blåser det nåt alldeles fantastiskt
...skulle jag värma händerna i ugnen för jag är sjuk och fryser som fan, resulterade i brännskador på bägge händerna. ag;
Fick då skölja händerna i kallt vatten=fryser ÄNNU mer... IQ badboll..
Fixat ny garageplats :) för samma peng som den gamla med med större plats. Blir att vinterförvara hojen där behöver inte göra något åt den, i år.Blir istället att meka med rangern, plåtarbeten,ny lack, byte av vx olja+ filter ocgh försöka finna var den tar tjuvluft, den tjuter. I morgon tillbaka till saltgruvan :(