Är gubben din reggad här också Sanniz ?
Utskriftsvy
Är gubben din reggad här också Sanniz ?
Nope, det är han inte. Inte ännu i alla fall. Men han är mest inne på speldelar, om han sitter mycket med datorn. Han är med på SBW, men brukar glömma att logga in sig där också. Han föredrar nog sina olika dataspel online, när han inte går igenom flashback och liknande forum. :D
Annars räknar han nog mer ner tiden, tills han kan gå med i en klubb på nytt...
Han har dock pratat om att ev. gå med, men man vet aldrig. Han har dock vart med och åkt med folk härifrån någon gång. :)
Kan inte sova längre... Däckade för tidigt... Tror all frisk luft med mc inte är så bra för natthälsan i alla fall. nh;LM;
Sedan hjälper det inte till, att maken snarkar, när han väl kom hem efter 7 på morgonen...
Så jag får väl ockupera dator och annat, tills det är dags att dona med vad vi skall äta idag.
Får se om jag åker en sväng idag med. :D
Inatt kommer förhoppningsvis maken hem redan vid 1 i alla fall... Om inget akut inträffar. Skall bli skönt att se honom lite mer "vaken" som sällskap hemma också. :D
Idag är man lite off. Satt med polska kolleger o hinka vodka pardy o sen ut på puben. Har svagt minne av att jag kom tillbaka till huset med taxi. Så idag blir det sofflocket med 3-4 pilsner.
vkn;
Var är alla? Forumet är ju dött... nh;
Nåja... En annan får väl döda tid på annat vis... Och se om jag orkar klippa gräset senare.
kört 38 mil i dag, Räkmacka i Smögen o glass i Hamburgsund bl.a med goa hojpolare :) Sportstern går fint ;)
Idag har jag städat och snyggat till bilen efter Ölandsresan , orkade inte ta tag i det när man kom hem men nu stod jag inte ut längre
.... köpte jag ett avgassystem för 150 spänn på en bakluckeloppis. Banana
Kanske inte passar rakt av men ändå värt pengarna=metallvärdet
...är man hemma igen efter 10 dagars semester i Danmark å Tyskland...nu ska det åkas Road King...:D
Fy fan så börjar man jobba igen efter 3 veckor semester vara av 16 dagar utfördes i Las Vegas. jet lagad och trött som en kamel.
Enda roliga är turen och grillningen vi gjorde i går med Bikerbandit, Fia och Rille
Tack till er hade det inte blivit att ni kom hade jag nog somnat med resultatet att vakna mitt i natten istället eftersom kroppen inte hunnit ställa om än.
Idag bokade jag flyg hem till onsdag istællet før fredagD;
Idag fick jag paket av hjultomten! :)
Nu låser jag in mig i garaget.
Idag har jag fått datum preliminärbokat för ett Westcoast-arrangemang; att spana in pansarvagn och liknande fordon samt gamla jänkare ute hos en vän utanför Sollebrunn.
Vecka 39, lördag, är det sagt... Detaljerna är inte fixade än, eftersom det beror lite på antal deltagare och vad de vill ha ut av det hela. :D
Finns det andra intresserade, så kan de hojta till också... Men en anmälan blir bindande om några veckor (eftersom det har med kostnad och annat göra). Än så länge vet jag ingen summa, eftersom jag håller på att ta reda på intresset...
(Finns en tråd om detta, inne på Westcoast-gruppens sida).
http://i80.photobucket.com/albums/j1...niz/pansar.jpg
Annars gör jag inte så mycket... Blåser lite mycket för stunden, så en hojtur känns inte så lockande. Inte helt mållös sådan i alla fall.
Får se om jag gör något mer praktiskt hemma med... Om nu inte den tanken dör med tiden också. :D
Idag konstaterar jag att det bara är fem semesterdagar kvar...regnigaste semestern någonsin, såg att värmen skulle komma lagom till semestern är slut :( Igår var jag ut och åt middag med två amerikanska klubbkompisar som varit på besök i några veckor och då börjades det planeras för en usa-resa nästa sommar, blir nog en bra semester då, alltid trevligt med infödda guider :-)
Åter på jobbet idag efter lång helg, drog norrut i torsdags och kom hem igår efter en helg i sällskap med trevligt folk br; från olika delar av landet i Boden. blev 150mil innan jag var hemma. varav 64 igår skönt åka Road King :)
Tänke att jag skulle göra rätt denna gången så jag har beställt ett par Progressive Suspension 970 Series Piggyback Shocks men dom får jag tyvärr inte för en i slutet av Aug, kommer även att beställa inom kort Swingarm by Krüger & Junginger GmbH, for Sportster 2008→, aluminum, polished, vad jag hittar på med framgaffeln är jag inte klar över än, hoppas att kunna utnyttja den effekt jag har bättre med hjälp av detta men vintern är lång så jag lär nog få mig ett ryck o fixa lite med motorn också, så du känner mig redan efter den korta bekantskapen Sanniz ;)
- - - Uppdaterad - - -
Tänke att jag skulle göra rätt denna gången så jag har beställt ett par Progressive Suspension 970 Series Piggyback Shocks men dom får jag tyvärr inte för en i slutet av Aug, kommer även att beställa inom kort Swingarm by Krüger & Junginger GmbH, for Sportster 2008→, aluminum, polished, vad jag hittar på med framgaffeln är jag inte klar över än, hoppas att kunna utnyttja den effekt jag har bättre med hjälp av detta men vintern är lång så jag lär nog få mig ett ryck o fixa lite med motorn också, så du känner mig redan efter den korta bekantskapen Sanniz ;)
Haha... Inte så svårt att gissa, att du skulle nöja dig med det "lilla"... :D
De som alltid "lekt" med de värsta sakerna, lär inte sluta senare heller. ro;
Själv har jag vunnit vuxenpoäng idag och vart en bra hustru... LM;
Illa!!!
Handlat, lagat mat, diskat, dammsugit, hämtat posten, klippt hundarnas klor, pysslat, lekt och rastat vovvar, slängt sopor osv... wa;
Imorgon är det bröllopsdag här hemma... Får se om maken kommer ihåg det på något annat vis än enbart datumet. D;
Sedan undrar jag var alla är, som givmilt skänker bort material till en ok hundgård med koja för två... po;W;
Borde få en egen "hem-sponsor". :cool:
Onsdag och torsdag verkar bli änna gôtt hojväder... MPD;
Har i alla fall bestämt mig för att hälsa på hos Vildvittrorna på torsdag. cheer Gôrcoola brudar!!!