Sådär,sitter man och inmundigar en Grön Tuborg och bara njuter, sittandes ute på trappen i ett vindstilla Slycke, fy faan vad jag mår bra, skål. SEMESTER.
Utskriftsvy
Sådär,sitter man och inmundigar en Grön Tuborg och bara njuter, sittandes ute på trappen i ett vindstilla Slycke, fy faan vad jag mår bra, skål. SEMESTER.
Just nu är jag sur på tågtrafiken... :(
Den gör att min gubbe får jobba ännu fler timmar i växeln... Vilket troligen sabbar den lilla vakentid han har innan nästa långa nattpass i växeln på nytt...
Visst är det kul med semester...
Får väl åka ensammen med hojen imorgon... Inte säkert han orkar.
Idag kommer mitt godis-paket till Electran. :D
Då blir det garaget sen!
Sen är det bara lika mycket grejor till som ska inhandlas och skickas hem... ;)
Du är inte lite shoppinggalen Niko. :D
Hehehe! Nej, det kommer ett nytt paket på måndag. -Allt fick inte plats i det första... :I:
Sen har en viss person lovat mig att få hem resten som är HD-original, och som ÅF i USA inte får skicka utomlands. :)
Det ska bli så jäkla kul att få sätta sin egen prägel på hojen.
Det är ju det som är lite tråkigt med att köpa nytt, hela hojen är ju så "steril", ingen "personlighet".
Men man ska ju ha något att göra i garaget när det regnar! :D
Har jag suttit o metat lite nere vid ån tillsammans med familjen, fikat o jagat fjärilar. Nappade en del men inga fiskar med hem så vi får grilla revben till middag istället för mört, faan vilken tur..
Idag ska jag hem till en broder och grilla och dricka pilsner, blir en filmkväll med mycket mc-inslag =)
Sitter här nyvaken, men borde kanske sovit någon timme till. Sova
Får se när mitt lik vaknar... vkn;
Vet inte om han varken orkar eller hinner åka något idag, men jag tänkte åka en tur. Vädret verkar ju bli rätt gôtt idag. MPD;
Just nu är det 1 timmes arbete kvar tills en lååååång 4 veckors semester, snart blir detbr; och sen blir det en tillbr; och sen.............Sova
Idag blev det en go tur i alla fall... Tackar Whiplash för körsällskapet. :D
Här är man på g hemifrån... Maken som tog bild.
http://i80.photobucket.com/albums/j1...z/IMG_0402.jpg
Nu har det bnlivit ++++++br;men inteSovaän
br;thb;
När som helstSova
nära nuSova
Idag har jag stängt in mig i garaget och monterat lower fairings, bakre högtalar-"poddar", ljusramper, mm. på Electran.
-Nu börjar hon se ut som folk! ;)
På måndag kommer förstärkare och högtalare, så då blir det montering av ljud.
J&M Audio, med skräddarsydda lösningar modellspecifika för varje hoj, förstärkare på 4x125W, och 7,25" trevägshögtalare fram i kåpan och 5,25" i bakre högtalarlådorna lovar gott! ro;
Imorgon blir det svensexa för grannen, sen blir det en sväng med hojen till hojparkeringen i stan och snacka lite skit med gubbarna och tanterna där. :)
På måndag eller tisdag kommer nya ljuddämparna så man slipper skämmas!
Fan, jag längtar redan efter nästa beställning som jag väntar på att få lägga!
-Ännu mera ljusramper! :D
Låter som om du får en trevlig dag idag Niko. Det är ju som julafton när man får hem en massa roliga prylar. Själ ska jag till garaget och koppla upp datorn mot Supertunern för första gången, spännande få se hur det går.....
Undrar just om de inte kommer att ringa om UFO-varningar sedan när Niko är ute och åker i mörkret (när han är klar med alla ramper osv). :D
Själv funderar jag på hur man skall döda tid idag (em-kväll-natt)... Förbannat trist med att maken inte är ledig alls... Antingen jobbar han eller så Sova om han är hemma.
Fint väder med, så man borde ju egentligen passa på att MPD; lite mer. :D
Idag är man sliten som få. Var på cruising i ett regnit Säter igår. Hann dock ta en tur med hojjen på dagen så man fick släcka det begäret. :) Ikväll är det visst cruising i Enköping som man lovat bort sig på. Så hojjen får stå idag. Skål på er alla glada bajkers! In i dimman igen.... ro;
Idag höll jag nästan på att få soppatorsk... :D
Hann känna rycken i tid, plus befann mig nästan bredvid en mack, så jag lyckades ta mig fram till pumpen trots allt... *s*
Trodde först att jag skulle kunna åka ända hem, för att tanka nästa gång jag skulle ut... Men tur att jag inte hann längre. :D
Så nu vet man hur "skuttig" hojen kan bli, när det finns för lite av den dyrbara vätskan i tanken. MPD;
Maken tog sin hoj till växeljobbet, så jag hakade ju på som sällskap... Plus att jag vackert fick hjälpa honom med lite pappersarbete med. Men vad gör man inte för lite "umgängestid". :D
Nu får jag väl glo på lite fler meningslösa såpor på nytt... Maken är ju på jobb hela natten. Lär väl bli väckt av hundarna, när Harleyn (makens Nightrod) är på hemmaplan.
Ganska kul... Kollar jag på videoklipp med Harley ljud... Då rusar vovvarna mot fönstret och börjar storskälla, för de tror husse kommit hem. nh;
Men icke sa nicke, i de flesta fall. :D