Nä! Låter inte mitt liv styras av nån jävla ifåne!
Utskriftsvy
Inte köper man en iphone, när det finns Samsung... :D
Tycker allt att min Galaxy S2 är bättre än makens iphone. :D
Personligen föredrar jag HTC :-)
- - - Uppdaterad - - -
Service genomförd och resan hem gick bra, bara några få regnstänk och tom lite solglimtar :-) S
Precis, man störs ju bara om man låter den störa en, tycker själv det är bra med kalender och påminnelser samt att kunna kolla forumet på resande fot :-) smartphone for life :-)
Själv är jag sjukt nersnöad i nya windows phone mobilerna (då gärna Nokias modeller, lumia), älskar funktionen med hubbar som inte finns alls på varken android eller iPhone :)
I morgon ska det investeras i en riktig jacka (Harley)!! Börjar tröttna på blickarna jag får när jag kör runt på bobben i min Rukka jacka...
Roadtrippen från Luleå fortsätter på fredag, Malmö är slutdestinationen. Gör ont i själen att se den så smutsig efter turen lule-linköping re;
Jag har haft min HD jacka nu i 3 veckor :cool: som jag köpte från http://www.forslundsimport.se/ thb; och är skit nöjd med jackan thb; å bra pris på jackorna 3100 :- betalade jag för min. Varför betala 5,6 och ibland upp till 8500 :- för samma jacka st; LM;
Självkör jag runt i en svart skinnjacka utan några märken alls :-)
Sitter på gräset efter att ha tvättat bågen och dricker en cola. Livet är fan i mej gött i bland
Verkar som du ska till tydingesjön ikväll eftersom du dricker cola br;
Var precis min tanke när jag läste det!thb;
Så har man i alla fall åkt sjutton mil på hojen idag... Den fick följa med till jobbet. :D
Alltid retar det någon på kontoret, när jag startade den efter fyra. *s*
Bifogad fil 7768
Kan inte undanhålla er denna hoj! Åker runt D-Dagsstränderna i Normandie och fann den på muséet i Sainte Mere Eglise. Årsmod. 1944, 1 cyl, 262 cc 4-takt, toppfart 70 km/tim. Stelben såklart!
Har monterat på min nya sundowner-sadel på dynan, var inte helt lätt att få remmen för passagerare på plats men nu sitter allt där.
Bikebandit hälsade på och hjälpte mej att packa på hojen inför resan till Öland imorgon, tack för hjälpenthb; Hela familjen drog iväg till Åhus och åt glass. Det var ju hamnfest där, jävla synd man inte har semester än.
SEMESTER!! Äntligen. Sommar, öl, hoj och en och annan bbq. Livet leker.
Fan vilken upplevelse man var med om idag .. Polarn ringde om oren gång på lågfart .. Åkte ner å skruva in luftskruven å sen ut igen tills den börja andas igen ..verkar som att det räckte. Men själva upplevelsen var inte detta utan provturen jag fick med denna stelhäck å 300 däck .. Faan det var nåt man glömt för länge sen ...stelhäck ballt men jisses .. Tacka vet jag luftfjädring . Ha det bäst alla
har man haft 4 grabbs från HF-Westcoast på kaffe och bulle då dom tittade in på väg upp mot Nyköping.
Blev en trevlig pratstund och vi ses ju imorgon igen och då blir det andra drycker br;