Idag - provsatt jag en X-Bone - BIG misstake!!! I LOVED IT!! Tur att jag inte frågade om jag fick provköra, men nästa sommar..... För jag skulle nog aldrig byta min älskade sporre :) Men vem har sagt man behöver nöja sej med bara en?? cheer
Utskriftsvy
Idag - provsatt jag en X-Bone - BIG misstake!!! I LOVED IT!! Tur att jag inte frågade om jag fick provköra, men nästa sommar..... För jag skulle nog aldrig byta min älskade sporre :) Men vem har sagt man behöver nöja sej med bara en?? cheer
Firat midsommar på landet utanför Pålsboda och sitter nu med en kall och tittar ut över en stilla sjö och lyssnar på göken och musiken från en granngård. Har sett ett antal harleys rulla förbi åt det hållet, kanske rent utav är några forum-bröder som firar...glad midsommar isf!
Jag är glad att det är idag för igår var jag dyblöt efter tre timmars körning i regnoväder re; Stövlar och skinnkläder fortfarande torkar ut på balkongen, hoppas de är ok för hemresa i morgon....MPD;
Har jag kört en sväng på 10mil, stannat till bara för kolla in nakna kex på stranden.
Eftersom jag valde köra hoj igår med ist för nubben är jag i prima skick.
Saknar knarren, sitter fortfarande på landet och njuter av det fina vädret men önskar att jag tagit hojjen hit. Var dock tyvärr lite för mycket folk och packning som skulle med...jaja, det kommer fler dagar :-) Sa
Idag skriver jag om igår. Har en scootermoppe på landet som jag bytte rem på igår. Moppen har stått sen i höstas pga remmen gick.Tog en provtur efter att jag bytte remmen. Hur tror ni det gick? Jo, var på väg tbx till stugan så fastnade gasen på fullgas i en sväng (liten grusväg) så det var bara att lägga ner moppen o hasa med! Hade naturligtvis på mej shorts o t-shirt. Skrapade upp vaden o knäet lite men fick ett hål i armbågen som inte är så bra. Men ett till ärr i denna kropp gör varken till eller ifrån heheh. Gubbar från Westcoast kommer eventuellt o fikar på landet imorgonthb;
Idag har vart en bakis dag. Vaknade på soffan kl 8 imorse, asade upp min sletna kropp till sängen och sov till kl 13Sova
Ungefär då vaknade resten av familjen också. Min tur att laga mat idag så vi drog till Frasses i Fjälkinge och käka hamburgare:D Efter det åkte vi till Eko och jag handlade lite inför resan till Öland. Glott på film hela kvällen med några ölthb;
Idag skall vi hjälpa en polare, att transportera hem (på släp) någon gammal Honda (tror jag det var)... Han ville visst ha något att riva i, de gånger han inte är ute och luftar sin Softtail. :D
Skinnkläder har torkat ut men ser ut att vara samma väder för återresan hem... FAAAAAAN !!! rnt;
Var på Oskars häll och fikade men så kom regnet igen så det vart att vända hem igen.
Jag trodde att grabbarna från Stockholm skulle vara där och fika men vi missade kanske dem.
so; @Fritte, vi kom inte så långt tyvärr, framåt 12.00 när magen började kurra så var vi i en bit efter Nyköping. Efter en stadig lunch å massor av snack med ett hyde från Sörmland som möte upp, så vart det nya planer, nästa gång det är dags för Oskarshäll pm:ar jag dig så bjuder vi på en fika thb;
..så har man vart snäll och lånat ut sin dragbil. :D
Dock fick vi åka och byta släp, eftersom det första inte fungerade alls... Speciellt som vi inte bestod av en grupp med "Sveriges starkaste män"... pl;
Tog lite bildbevis... De kanske inte gillade det... *s* För Harley folk skall ju inte filtrera sig med andra märken (helst). :D
Nåja, maken som hjälper f d klubbkamrat att få hem sitt nya projekt. Fast å andra sidan... Får de i ordning på den, så kanske en av mina väninnor (som är gift med f d klubbkamraten) kan börja övningsköra mc också. D;
Maken hjälper till med att hålla emot...
http://i80.photobucket.com/albums/j1...624_133658.jpg
Så "landade den på fast mark"...
http://i80.photobucket.com/albums/j1...624_133705.jpg
Därefter ville inte min make vara med på bild mer. LM;
http://i80.photobucket.com/albums/j1...624_133727.jpg
Ain't it just lol; Fkin' worst summer weekend I've had the misfortune to ride in.. could hardly see on the motorway and stuck behind some dick most of the way on the country roads, everytime I wanted to overtake he accelerated..twat!
Tyringe/Skåne having a cig break Smoke
Bifogad fil 7728
Kan inte låta bli, att tillägna Bikebandit denna passande låt. :D
http://www.youtube.com/watch?v=C70jJgv2T-U
Nu öppnade sig himlen totalt,häller ner vatten!!! 45 mm på ett dygn är prognosen och imorrn ska man lägga tak,nån tycker inte om migre;
Väder ser bra ut för nästa helg i Kalmar hasse .. soligt och 24 vc;
Sanniz fu: lol;
Xbones ..Jag Läs om olyckan .. hoppas att det inte var så illa wa;