Polaren klotade hojen ymnigt igår....
Fick köra han till akuten - operera några fingrar.....
Kombinationen- stelben, 125 bhk, och hissa 180 brett framhjul, Inte bra .... tungvobblat ;)
Utskriftsvy
Polaren klotade hojen ymnigt igår....
Fick köra han till akuten - operera några fingrar.....
Kombinationen- stelben, 125 bhk, och hissa 180 brett framhjul, Inte bra .... tungvobblat ;)
Idag har jag inte varit utanför dörren! Jävla skitväder i Gbg.
Idag ska Fikagrupp Gbg träffas igen under rubrik: Öl o såbr;
idag ska man med frun till Ikea och julhandla... tråkigt men jag brukar hitta grejer till hojbygget där så man får ut nåt vettigt :)
Har fått en ny p-plats på jobbet sedan ngn vecka, framför mig har jag haft en 48 sporre parkerad hela vecka. Nu på lunchen var den ute o åkte, satan va de suger i åktarmen! ro;
Nytt godis monterat, inkoppling i kväll. :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
...slog jag upp dom ljusblå på Högfjällshotellet i Sälen till -5 grader och 5 cm snö! Men nu e man hemma i Götet igen och +5 grader och sol..(nåja, den lyste för en stund sen iaf...)
Hemma efter en 2 dagars Handledarutbildning, intresant thb;
Imorse körde jag frugan o lilldottern till Landvetter. Dom drog till Egypten för o sola o bada.
...är jag lite trött... Julbord på klubben igår kväll..
Typ.. :)
Haha!
Vår propp fick full rygg igår så det var lite extra livat. Framförallt för honom, han lär vara trött halva veckan.
Nä, nu bär det av ner till klubblokalen.. äta upp resterna från Julfesten i lördags. :)
....var en sån måndag när man flyger till jobbet igen.
Var nere i garaget idag och bytte till vinter däck på bilen! Och bettan såg så ensam ut så jag var tvungen att starta upp henne och vad glad hon blev skutta ingång utan broblem och jag LÄNGTAR till våren .... måtte det bli en kortvinter..........
Strax drar jag i väg till farsgubben vi ska röja fram hanns ford popular 55a som jag fåttvc;Så i vinter blir det hot rod bygge så som det var på 40-50talet bort med allt onödigtyp;
Andra dagen av maginfluensa....kan ju säga att jag har haft roligare.
Skulle varit hos hjärtläkaren kl 08:30 men efter 2 veckors helvetes schema hit o dit så lyckades jag försova mig och vakna kl 12 :/
En helt vanlig stressande dag på jobbet. Söva,söva, väcka, väcka lunch söva, söva, väcka,väcka. I morgon har jag kvälls och natt jour ska flytta grejorna till mitt nya garage thb;
Jo admin jag vet! Men det har varit två veckor med jobb, läkarbesök, hojfester och mer jobb! Varenda dag jag haft sovmorgon eller varit ledig har jag varit hos läkaren! Så nu sa kroppen upp helt och förpassa mig i total skönhetssömn!
Är först dagen bakom ratten........
Bifogad fil 3290Bifogad fil 3291I går o i dagvc;
Kommit lite snö tillslut så har provkört skotern 5 varv runt huset :p
Idag kom jag till Ölen:D Platsen heter så! Ska jobba ombord på en av världens största borrplattformar.
Hagis gå till läkaren ...... miste en vän i måndags 32år festa lite hårt med hjärtmuskel imflamation somna och vakna alldrig mer........ R.I.P Tobbe
Har även börjat flytta från gammla meklokalen tilll den nya 13 pers med 25kvm var 880:- månaden per person med värme inte så falrligt ? tryckluft ,svarv, press pelarborr,bläster ingår........... bilder kommer
Robbbull, det där projektet får du gärna låta oss följa! Beklagar oggy, har själv förlorat många vänner i allt för tidig ålder.
Jooo jag kan ju lägga ut bilder då o då på den här tråden även om det är ett hojforum!Nu ska jag åka till farsgubben vi ska lasta projektet o dra hem det till mig:))
idag är det fredag, så det så.