Ok, godkänt ;)
Utskriftsvy
Ok, godkänt ;)
Nä men kunde lika gärna köpt en ny bil känns det som. Problemet var alla länkarmar och en styrled så det blev bägge styrlederna och hjulinställning + oljeservice, pengarna springer lätt iväg när man inte klarar av att fixa själv, fan att man har tummen mitt i näven:D Jag vet vart jag ska vända mej om jag vill ha lite mer lull-lull på lastbilenthb;
Idag blev det lite shoppande borta på Bäckebol... Bland annat min pensel med skaft, som införskaffades. :D
Sedan glass vid Bohus fästning... Men attans vilken kö till glassen.
Avslutade med ett extra varv förbi Kareby... Tog bilder på hojarna tillsammans med de uppställda planen där, innan vi åkte hemåt på nytt.
http://i80.photobucket.com/albums/j1...527_153912.jpg
Idag är det annandag pingst här i Norge o ledigtthb; Fast jag måste jobba någon timme.
Jag kan guida dig till Kareby Xbones.
De är dom röda dagarna som gör livet värt att leva! Fler sånna. ;)
Idag blev det hojen tur och retur till jobbet...
Rätt gött, att passa på innan regnet återvänder. :D
Men lite sur blir man, när nästan ingen hejar...
Skall man kanske sluta vinka själv?
Idag jobbade jag lite på förmiddagen. Åkte med den ena grabben till tandläkaren för undersökning och han har skött sej, inga hålthb; Drog några tag med tvättsvampen över hojen så den blev ren och svart igen:D När jag stog och titta på skönheten så var jag bara tvungen att dra ut en sväng, liten tur på 8 mil och kaffe hos farsan. Jag har också funderat på det där Sanniz skrev, inte alls många som hälsar, varken japsare eller de som kör riktiga hojar.
Bytte voltpack idag en vecka innan Bikemeet vissade sig att det inte var voltpacken det var fel på utan troligen stratorn FAN VA SURT:(
+3 grader nu på möran män dä ä väl bara å klä på sä thb;
Bifogad fil 7217
Ja va gör man inte för brödfödan! Som idag tänkte jag lägga ner lite kärlek på denna jolle! Lite plastning och autosol. Sedan får det bli anonns på blocket med en 10 hk yamaha motor på!
Konstig att du som Göteborgare inte varit vid Karebybil eller åtminstånde kört förbi.
Klart du ska ta en tur dit,finns många trevliga vägar i dom trakterna.
- - - Uppdaterad - - -
Kör du inte i regn?
Bara fortsätt att hälsa om dom inte hälsar tillbaka så kan du tänka. FUCKÉM :)
- - - Uppdaterad - - -
Nu på med stället och ut för att mala asfalt............
Börjar idag med att byta ett stort antal fönster på huset samt två balkongdörrar. Kommer att ta sin tid. Tunga as detta med sina 3 glaskonstruktioner.
Skall hämta tigersågen nu och börja med att riva lite...
Dagen efter jour, trött. Ska försöka hitta till gymmet för att sen åka upp till garaget för att se om jag får igång "pickisen", har haft batteriet på laddning. Måste få ut den spola den ren och sen lacka den så blir gumman glad. Men först blir det att sträcka sig i soffan en stund.