Jag kunde bara inte låta bli att ta en bild på denna raggar bil. Schysta sticker thb;Bifogad fil 6634
Utskriftsvy
Jag kunde bara inte låta bli att ta en bild på denna raggar bil. Schysta sticker thb;Bifogad fil 6634
Idag kom jag hem efter en runda till Stockholm. Faaan vad kallt det var där uppe och jag som bara hade tunna kläder med mej. Fortsatte en runda till Dalarna innan jag körde hemåt och där uppe var det snö i diketSnow drygt. Kom hem och tog en öl i trädgården i t-shirt. Hemma bästbr;
Kom precis hem från Helsingör där vi i familjen spenderade hela dagen. God mat, god öl och god snaps. Lite småkallt i luften men solen skiner.
...dricker vi lite öl efter en heldag på järnhästen...Skål! ...bröder å systrar...
Bifogad fil 6661
Fan, du har det FÖR bra du Rajtan. Först ut och gasa och sen bränne ovanpå det. Fattas bara att du får krypa på nån framåt småtimmarna! :)
Ride on Vajtan thb;
Blev 30km med mountainbike i skogen runt Finjasjön idag och en bra buffe lunch efter i Hovdala slott thb;
Bifogad fil 6668
Idag har ja beställt en skit snygg väst från www.forslundsimport.se thb; (97030)
FAN Vilket väder det blev i dag på med hjälmen o iväg bara:D
vc;
Ja ä lite less att ja inte beställde västen nä ja köpte skinnjackan pl;
Tog Electran och kollade på jobb i närheten av Lysekil, det blev drygt 20 mil på kanonfina vägar i strålande solsken.
Åkte förbi Håby, men kunde inte komma ihåg var Håby-Sjöberg höll hus. Men Ok...det är över 40 år sen man åkte dit och köpte nya kolvar till 125:an!
....fick jag besök avBikebandit och Rille, mycket trevligt! Synd att jag stod mitt i middagsbestyren bara. Hoppas jag kan va mer gästvänlig nästa gång o bjuda på fika ;-)
You never know when !??! lol; Thanks for letting us in thb; Vi var på väg tillbaka från Malmoe Chapters charity run MPD; MPD;
Haha, det är jävligt modigt av er att klampa in till en med joggingbrallor o foppatofflor med sleven i näven pl;