Nej jag vill bara göra mig fin när jag ska ut och åka.... Du ska se hur jag ser ut annars..... Folk kan ju bli rädda ;-)
Utskriftsvy
Nej jag vill bara göra mig fin när jag ska ut och åka.... Du ska se hur jag ser ut annars..... Folk kan ju bli rädda ;-)
Kikar in lite då, för längesen igen nu. Känner mig otacksam som tittar in och frågar om nåt sen går det en månad innan jag är här igen, men det är inte avsiktlig arrogans, bara mycket nu!
Någon som var på Yrsel MC's träff här i Dalarna i helgen? Jag var där, sov inte kvar dock, men mycket trevligt! Sen är det ju en annan tillställning kring den 25:e här, någon som fått inbjudan och ska dit? Av respekt för arrangörerna skriver jag inte mer, ni vet vad det är om ni fått inbjudan. Skicka gärna pm isf, vore kul att morsa på forumfolk!
I övrigt så har jag fortfarande massa velande funderingar hur jag vill ha hojen, och som vanligt har jag inte en susning, blir nog många frågor till, och jag uppskattar er hjälp enormt!
Skulle egentligen vart på jobbet nu... Men är hemma... Har för ont. :(
Fast hundarna säger nog inte nej till sällskap.
Äntligen klar med slaveriet.
Nu ska jag ut och bränna gummi.
Lämnade i mina däck, cross bones fälg och några andra saker på Gibsons i eftermiddag redo för fredag ..Dyna Street Bob meets 200 tyre conversion D;
thb;Nice Bb!
Fick ihop bilen efter turbo byte... Läckte mer olja än harleyn.... Suck
idag en liten trevlig runda Siljan runt ( Dalarna för den som inte känner till Siljan) i kanonfint väder, drygt 45 mil blev det
Idag lyckades jag tappa min nya telefon i vattnet... :(
Suck... Tur man har drulleförsäkring.
Tur att skiten flöt (!) med fodralet på.
Hehe, jobbigt. Själv har jag just kommit hem efter en tur från jobbet. Fixat växelföraren så nu växlar han så rart
Idag kurerar jag mig mest...
Men till helgen verkar det bli, att glo på minicross, om vädret är ok... Hawks mc kör sitt årliga race då. :D
Ikväll blir det en sväng till Gottröra, för att kolla hojar o bilar....
LM; thb;
- - - Uppdaterad - - -
Idag tröttnade jag på Samsung-skiten och köpte ny iPhone och ny iPad.
Äntligen pratar dator, surfplatta och telefon samma språk.
Idag blev det en tur på ca 55mil hem till Hudik från Skövde efter att tillbringat en dryg vecka där, fantastiskt fina vägar att åka där nere och beläggningen är ju en dröm om man jämför med hur det ser ut här.
- - - Uppdaterad - - -
i onsdags hamnade jag på ett ställe som hette hightorp tror jag, utanför Töreboda, samlingsställe för fina bilar och hojar, jäkligt kul att se alla hojar och bilar. Rekommenderas varmt om man är i närheten när dom samlas.
Idag har man lekt bonde :D, började dagen med att skruva bort en växellåda på en slåtterkross, åkte till gummimojen och fixade punka på ett vagnshjul, hämtade utsäde, kört spannmålsvagnar mellan fälten och torken, vältat, och till slut blev det plöjning av två stubbåkrar, ja vad gör man inte när ens storebror har bruten handled och nöjer sig med att bara sitta i tröskan hela dagarna :I:
Sjysst med lantlivthb; Hade ju bytt mot stadslivet! Men den dagen kommer nog! Inte som bonde då men ändå.
Kom vi hem efter en tur till High Chaparrall. Riktigt fint ställe både för ungarna och mej.(slank ner x antal öl och tequilayp;) Showen de visade i år var också bra. Träffa på Magnus Samuelsson. Han ser inte lika stor ut i verkligheten.
Nyvaken och hoppas nu att väderprognoserna håller om någon timma. :D
Då blir det till, att MPD; till Hawks minicross, för att se de roliga tävlingarna där mellan klubbarna. Förhoppningsvis träffar man även en del ansikten, som man saknat. :cool:
Tvättat, skinnat och torkat hojen.
Nu står den på tork på mc-lyften i garaget, sen blir det en tur ner till havet för lite fotografering.
-Om vädret håller i sig...
Haft en trevlig dag... :D Mötte lite folk med från Westcoast på Hawks minicross... Fick även se praktvurpor i heaten... :D
Synd att Bambis fot dummade sig, så hon och hennes make fick åka ganska tidigt.
Otroligt varmt i alla fall under minicrossen...
Passade på att ta och kika in på nya stället, som Woodcocks skaffat sig. Skall bli kul att se det i ordning... Undrar just när invigningsfesten blir av. ;)
Och Whiplash... DG har fått ditt nummer... ;) Nu får ni väl "frosta av er" någon annanstans va... WoW? Eller vad skall man säga? LM;
Nu slappas det mest...
Kul att träffa er idag men hemvägen blev en otrevlig resa när en jävla bilist fick för sig att byta fil rakt in i min sida. Gick rätt bra men foten värker som fan.
Kört 52 mil Mälaren runt, faktiskt ganska skön att vara hemma och ta en AfterBike öl
Jag fick bara ihop 42 mil runt mälaren med Hagis och AK m.fl , tack för sällskapet....
1000-tals hojar var det, men såg tyvärr två otäcka olyckor. :(
Trevlg dag med mälaren runt, trevligt att träffa några forumiter igen också, trist med olyckorna, ride safe vänner!
Whiplash hoppas det gick bra med foten din...
Ja det blev hem tidigt hade glömt mina pain killer och foten passade lagom på att börja dunka när vi var på Hawks.
Men sen fick jag målat halva taket i stallet för sitta ner och ta det lugnt finns ej på min planet D;
Bambi... Jag köper snart shibari rep till din käre make. ;)
Tänk på att foten skall hålla med ju... ;)
Bättre du "överanstränger" den på onsdag...
Håller också tummen, att det stannade vid ont i foten, söndrig fotpinne och bil med lång repa...'
Man får hoppas att bilisten lärde sig något också... Kunde gått mer illa... :(
... har jag varit ute på en terapisvängMPD;
FAN VA JAG ÄLSKAR MIN HARLEY r0ck
Nyss hemkommen från Strul:DAlltid lika bra festbr;
Ingen körning idag, tros fint väder; Tyckte att jag hörde något som ylande, och mycket riktigt...ett lager i baknavet hade gett upp.
Så det var bara att hissa upp hojen riva bakhjulet, och nu måste jag invänta morgondagen för att kunna få tag i nya lager.
Som tur är har den lokale bildelshandlaren passande lager, (samma som till nå'n släpkärra!).thb;
haha... får man se dig irl i terapi svängen också? :D
http://www.tellmewhereonearth.com/We...Photos/h31.jpg
..blev det en spontansväng till Tjörn, passerade Kungälv och si, där sitter Bambi å Sten! Vi slog följe å drog småvägar för att hamna i Skärhamn för en go-fika med mycket garv! Tackar samtliga för en go-dag!