Idag har man kollat lite information och nu står det ett glas wirre framför näsan :) (ledig i morgon så idag har jag lördag)
Utskriftsvy
Idag har man kollat lite information och nu står det ett glas wirre framför näsan :) (ledig i morgon så idag har jag lördag)
har jag precis tvättat hojarna och vart ute en liten runda på 4 mil. Nu är familjen hungrig så nu blir det att starta upp grillen och ta en grill-öl. thb;
...märkte jag hur skitig min hoj är :( men BigBob är cool ändå på nått sätt.
80mil har det blivit sen premiären.
Nej då, inte denna gång. Det räckte med 12 timmar så nu är man helt slut. Roligare kunde man ha en söndag när det är hoj väder ute.
....har jag rastat Road Kingen....fyfaan va gött att de äntligen börjar likna vår! ro;
Bifogad fil 6175
...blev det två vändor, en med regn re; å en med sol :cool: Tvätt å vax, se'n redo för nästa tur.
Blev en hojtur till Avesta idag där Harley Davidson On Tour befann sig för att visa upp 12:orna. Inget nytt under solen, fortfarande sugen på en Night Train eller x-bone. Min kamrat provkörde en Ultra Glide med stereo och hela köret, vet inte men för mig känns det som jag lika gärna kan skaffa husbil..
hus koll idag.....nice.
Är på resande fot idag, med tåg. ett besök på bikline i Malmö står på dagordningen.
Gött Gött Ledig idag.. Blir en snabb vända till nya jobbet för lite klädfix sen kanske man skulle köra hojen till SBP för att se vad tjockskallarna har att säga denna gången ... Verkar som de inte insett "hur svårt det é att plocka upp sina framtänder med brutna fingrar" men men någon gång lär de sig nog ... Never Ever Fuck With A Biker ak47
...har jag varit ledig från jobb. Det blev en liten runda på 3 mil med hojen och f-n vad det blåste:( Lite fix har jag också hunnit med här hemma. Nu ska jag iväg och kolla när mina barn har fotbollsträning.
Idag önskar jag att det var igår så hade jag sluppit gå upp så tidigt imorgon! :))
Idag såg jag på långtidsprognos på yr.no. Fredag-lördag nästa vecka 15-20+ i Götetvc; Våren verkar komma riktigt nu!
..Vann Brynäs SM guld :-)
Tittar jag ut nu så känns det långt till sommaren wa; helvitt å snön vräker ner rnt;
...har jag jobbat. Kom hem för ett tag sen och la mej på soffan till sambon kom hempo; Nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker öl, fredagar är underbaracheer Skål på er!
Idag om en vecka är jag hemmavic;