Heheh,hade bara en sixpack!
Utskriftsvy
Fasen har haft fullt upp med husköp och grejer så jag har inte hunnit in på forumet nåt:( Men skrev papper på ett hus igår iaf, jäkligt gött! Sen verkar jag vara sist i Svealand med att åka premiärturen, men den blev av igår iaf! Jag har ju härjat på med att jag ska låta rejka och förlänga gaffeln osv, det slutade med ett nytt styre och diverse serviceåtgärder, växelarmen var ju tvärslut, så jag fick vänta 10 dagar på den, sen märkte jag att det var gängpaj på oljepluggen, jäkla klåpare som meckat innan gissar jag, nå fick tag på en ny lite större plugg och fick gängat om hålet så var det löst. Sen kom snön... Men igår blev det premiären på ca en timme, så jäkla gött! Styret kändes riktigt bra, men lärde mig en nyttig läxa att inte fetta in sadeln ett par dagar innan körning, eller kanske använda bättre trasa att torka av med efter infettning, lite lätt halt kan jag lova.. Räknar den knappast som medlemsbygge efter ett styrbyte, så det får bli ett par bilder här i brist på annat ställe att göra av dom. Ska tillägga att ett bredare 1-1/4 styre i samma höjd är beställt.
http://i40.tinypic.com/33thy8g.jpg
Och premiärturen då, en av mina handledares R.K till höger:
http://i44.tinypic.com/24uycr9.jpg
Min Street Bob klarade bes. Banana Banana Banana
..... fick jag min första guldstjärnavc;det har inte hänt sen man fick det i välskrivning för typ 100 år sen känns det som
Grattis Norrlandpardy
Idag såg jag en film på kanal 11. Hell Ride hette den. Ganska bra film med bla. Dennis Hopper och Michael Madsen. Sjyssta hojarthb; Mycket pangpang och annan brutalitet heheh.
Idag har jag satt ihop en möbel som tanten tyckte vi hade andvändning för, hatar skruva ihop sånt. Sitter just nu och väntar på bra glöd i grillen så jag kan slänga på en köttbit. Kallt är det och hoppas det inte börjar regna. Skål på er:cool:
...är det MotoGP-premiär!!vc;
.....har jag inte varit utanför dörren! Jävla pissväderre;
Precis ätit upp 8 rostade crumpets med smör .. Fan älskar dem haha! Kan inte få dem i Sverige men en vän förde dem tillbaka från England för mig thb;
Bifogad fil 6031
smuggelvaror :I:
Förbjudna? Vad är dom gjorda av:)