Aj aj aj...
(fast bra)
Utskriftsvy
Aj aj aj...
(fast bra)
@ Xbones
+3 och solllllllll i Falkenberg.....
Jag är vid Vincents eller Valens i eftermiddags (13-14) ... kommer du ner eller po; nh; :D
ok ... precis haft ett lite snö moln .. men ändå soligt .... konstigt väder här i Sverige lol; men om alla väntade på den perfekta dagen de skulle bara vara ute med hojen 5 eller 6 dagar per år :I:
....tog jag o Jossi en tur till Varberg för att träffa Bikebandit. Nice to see you manthb;
Träffade två Finska Göteborgskillar i Varberg idag thb; Väldigt trevligt!!!! Var tvungen att provköra en Sportster 883 Hugger hos Vincents :cool: ...sen körde vi till Valens Custom shop för en titt. Hoppas att "West meets South" igen snart framöver :D
Bifogad fil 5880 Bifogad fil 5881 Bifogad fil 5882 Bifogad fil 5883 Bifogad fil 5884 Bifogad fil 5885
Det ska vi göravic;
Ja det var skoj att träffa bikebandit och flickvännen , men vi träffas nog fler gånger
ps. när jag sträcker ut armarna på sista kortet det är inte för att visa hur bred tantens bak är utan var jag placerar drybagen vid långfärd :I:
det var kallt idag ca 3 grader när jag kom hem
Ja,det var trevligt att träffa Bandits lady också! Glömde nämna henneso;
Känns surt att köra till snöhelvetet i Storlien, nu vill man att värmen kommer!!!!
Idag mötte jag en Crossbones i Kortedala!!!! I stadsdelen där jag bor!!!!vc;Tror killen bor här och har bytt hojthb;
Kändes ju fan som en reinkarnation!!!!scr;
...kommer serien "MC-livet" på TV4sport, börjar 18.30 prick! Får se om det blir så bra som trailern lovade...
Har redan bänkat mej med några pilsner W;