Idag hade jag o Tibban en jävla fin tur på 20-25mil i kanonväderthb; Körde till Varberg via Skene o fikade hos Vincents.
Utskriftsvy
Idag hade jag o Tibban en jävla fin tur på 20-25mil i kanonväderthb; Körde till Varberg via Skene o fikade hos Vincents.
Kunde du inte vänta tills måndag rnt; lol;
Hörde dig första gången :I: .. ser ut som jag är ledig på måndag :D
kommer att besöka Valens Custom Shop och Vincents :cool:
+4 ... litet moln och kanske regn med solen här och där MPD;
Här uppe har dom hotat med snö till o med!
....är det sista dagen på Harleyforum.se via mobilen...tills "reklamen" för tapatalk försvinner...ag;
...monterade jag bafflar från HojÅke på mina BigShots. Det blev lite dovare ljud o värsta smattret försvann o jag tycker att det blev lite bättre drag från bottenthb;
..kom min växelarm, efter 10 dagars frustrerad väntan där kamraterna varit ute och åkt en hel del. Men men, nu är den här och jag lämnade den till han som håller på att mecka. 18 tums hänget är på plats, och hojen beräknas vara klar i morgon! Har fixat en hel driva med handledare nu så förhoppningsvis blir det mycket åka tills jag får fixat risktvåan och allt det där andra. Men nu hotade dom med minusgrader och snö till helgen.. My luck.
.....ska jag på puben å bli full....
Idag skulle bli första provkörningen ef. Vintern
http://img.tapatalk.com/53fb9345-fb58-2913.jpg
Då började det regna, och hojjen startade inte
Note to self: glöm inte att sätta på bensinkran.
Trevli jevla helg
......var vi några från Fikagrupp Gbg på puben och hade jävligt trevligt! Småplanerade även HF träffenthb;
Funkar inte custom chromes online katalog kap. 12 driveline. Nu när man har rivit och vet vad jag ska ha för prylar. ag; så jävla typiskt när alla andra kapitel funkar.
.....är jag i Falkenberg... +5 and sunny W;
.. är jag AVUNDSJUK på Snapphanarna rnt;
... är jag Fucking Lost, gav vika för The Föcking Böök, hur långt kan man lura en stakars sate en dag som denna!!
Jag erkänner allt bro nh;