En 5mila i dag med Olivia oså lapat sol i trädgården så nu är den också klarSmokeSkål alla nu jävlar börjar hoj säsongenbr;
Utskriftsvy
En 5mila i dag med Olivia oså lapat sol i trädgården så nu är den också klarSmokeSkål alla nu jävlar börjar hoj säsongenbr;
Idag kom jag hem efter treveckors jobb. Imorgon ska Crossbones luftasMPD;yp;
... mår jag som en Kung ;)
Yeeeeaaaahhhhvc; idag blev detMPD;några mil! Imorgon kör jag till landet en sväng. Torestorp.
Igår lämnade jag i hojen för service, samt byta batteri.
Desvärre laddade fanstyget inte och inga grejor hemma, så det var bara att ringa frugan så hon fick komma och hämta mig:(
Nu står den på verkstan och solen skiner, fy ...
Dagens lärdom: Chrome dont take you home
En tur till Harley House i Gbg där det bjöds på våfflor! thb;
står hojen i garaget utan belt, en sten knäckte belten ag; i Gävle så det blev släpvagn hem för hojen :( Nu det till att beställa belt m.m. då ligger bikeline.se nere frv;
idag blev det lunch i solen ute på Ingarö
Idag blev det äntligen premiärtur för säsongen...18 mil i härligt soligt väder:)
Jag gav upp på min hemgjorda baffles för Bes.ag; rnt; ... körde till Anders i Hörby ut på landet och bokat min hoj in för avgassystemet utbyte en dag innan .. på vägen hem blev det kålpudding i solen :D
Bifogad fil 5718
Var ute o körde idag o kom till torget hemma o stannade på parkeringen. Ute på vägen stoppar en bil med ett gammalt par o ropar: Din nummerplåt ligger i rondellen i Bellevue! Dom hade sett skylten ramla av och kört efter mej o hittat mej vid torget för att tala om detta!thb; Bara att lyfta på hatten för ett sjysst gammalt par!
Nice story :D
Ja, inte många gamlingar som skulle göra detta. Åkte ner till Bellevue o där låg den mitt i körbanan. Tog bilen ner för att kunna stoppa trafiken o plocka upp skylten. Den hade ju fått lite stryk av dubbdäck.
Lite patina ser alltid bra ut thb; ..