Oj oj oj :I: blev för många br; igår
Utskriftsvy
Idag blev det hojpremiääääär!!!
Så jävla skönt!
Bifogad fil 5439
nice thb; .. ska gå ner i garaget snart och borra ett par hål i mitt V & H Big Radius 2-2 för att ta de bultar som kommer att hålla i rost fritt skurbollar att dämpa ner ljudet redo för bes i ett par veckor ... hoppas att det fungerar :I:
Lovade sonen att skjutsa honom till fotbollsträningen om vi hann sätta tillbaka framhjulet innan. Han väckte mig 06.30 med orden "pappa, vi måste åka till garaget!" Sagt och gjort och nu har vi åkt flera smårundor under dagen. Såååå skönt!!!
....är det kanonväder här i Stavanger o önskar att jag hade hojen med mej!
...fick jag min 2:a hoodie...numera i min storlek! thb; (den 1:a fick frugan..:I:)
Tjena o välkommen hem Vajtan o Pia! Kommer hem på fredag så kanske det blir MPD;i helgenvic; Jossi har redan flaggat på.
Ute och kört cirka tre timmar nu i e.m. med spättan bak på .... och jösses va´ bra hojen blev med Progressive Suspension, suveränt bra även med spättan på. Underbart väder, fika i en skogsbacke i solen, torra vägar, mycket gruselände dock så man kan inte dra för fullt ännu ... men va´ mycke man ser - inga blad på träden så det är fin sikt åt sidorna, ser hus o allt möjligt som man inte visste fanns där ...
Underbart att vara tillbaks i sadeln igen ! Våren är här vc;
premiärtur idag, så jävla skönt. ledig imorron och då blir det en längre tur runt Gävleborg.
....har jag jobbat sista dagen för denna turen. Åker hem imorron för att vara ledig två o en halv veckathb;MPD;br;. Hojpremiär på lördagtou;D;
Inte idag men igår så vann jag biljetter till Tom Petty And The Heartbrakers på Globen i Juni! Sweeeeeet ro;
Och idag köpte jag mig en AGV Skyline mattsvart även den "sweeeeet!"
När jag kom hem från jobbet idag sken solen och det var nästan vindstilla. Väl inne slängde jag snabbt på mig skinnkläderna, hoppade i bootsen. Tog hjälmen i handen och gick ut i garaget. Monterade av vindrutan och rullade ut Road Kingen på gatan. Det blev årets första tur utan långkallingar och vindruta. Motorn går som en dröm och jag körde om kring med ett stort smajl under intergralhjälmen. Tur att man har svart visir så att man kan hålla skenet uppe. ro;
//Json
Hade besök av Janne och senare P.Sweden och en trevlig pratstund med tyskjävel .. Sätt i stål skurbollar i min Big Radius 2-2 och sätta bultarna i ändarna för att prova innan bes. i ett par veckor. Startade street bobben och efter en minut eller två såg det ut som de avgasrören hade fått ett silver Afro frisyr wtf !!?? lol; ..men efter ett andra försök verkade fungera ok , har ett par veckor på mig att finjustera thb;
Fortsätter vädret så här så dröjer det inte så länge till thb; men va fan är alla sopbilar ag;
Solsken, blå himmel och +16 i Skåne thb;.... och i min trädgård ........... bevis på att våren är redan här D;
Bifogad fil 5575Bifogad fil 5576
Hojlunch med Islandstyle på Brostugans uteservering, Drottningholm, i det fina vädret.
Fan vad jag har längtat efter dessa små andningshål i vardagen...