Mac.. ;)
Utskriftsvy
.....300 dagar på forumet.....ro;
Har inte kört det än, men hittade på alla drivrutiner så när jag har lite mer tid så ska jag köra! Tackar abelseth, det kan mycket väl bli ett par utbrott, så jag hör säkert av mig :) Mac jaja! :p
Idag:
Det började med att jag vaknade på helt fel sida! Istället för att vakna i helvetet som vanligt så vakna jag i himlen, så smått irriterad så kliver jag upp o hittar en riktigt söt lapp från tjejen (som börja jobba tidigare än jag) vilket kändes som "fan det finns lite hopp om dagen i alla fall" men känslan av att dra kedjan till nycklarna runt skallen på någon och dra åt gick ändå inte över! Sen till jobbet där det bara fortsatte, sluta med ett jätte bråk och total ventilering om åsikter hit o dit! Vilket gjorde saken värre, jag hade kunnat slita strupen av någon på vägen hem, vem som helst hade dugit!
Som tur är är jag ledig i morgon så nu blir det ett par "köttbulle mackor" (12 köttbullar = en starköl) och i morgon ska jag o styvsonen baka och fixa här hemma då jag är ledig! Så tills dess, Fuck Mankind och sov gott!
L&R
Gött att hatet håller dig på fötterna Hagis :)
Har inga måsten förrän på Onsdag så jag har kramat soffan hela dagen och runt 1800 tiden blev det grogg start br;
Gött med semester e;
Vila, det glädjer mig att höra :) Önskar att jag hade legat hemma o druckit grogg med! Detta har utan tvekan varit den värsta/sämsta dagen detta år! ag;
Lider med dig,jag har min skitdag kvar men inte förrän 6dec.
Glöm inte....
Bifogad fil 3144
Du har så rätt så rätt käre kamrat!
Vet du hur man avgör vem som passar in som massmördare enligt rättspsyk?
Man ska ha Flinka händer och en Quick järna ;)
hehe nä men ja du hajar ;)
Så vad händer? har du fått tag i tomtefan än eller ska jag hjälpa dig o hitta den sadistiske fan? :)
Ja tomte fan borde hamnat brevid jesus när det begav sig! fyrtumfyra löser problemen ;)
ja det är som det är! Skit i det hehe det går väll till frälsningsarmén ;)
Som jag skrivit till dig innan......so;
Men tackar återigen för omtankenthb; du har hjärtat på rätt ställe.
Sluta be om ursäkt käre forum broder! Som jag skrivit till dig tidigare, det är sånt som händer! Capich ;)
"say something nice"
" i´ll rip your fucking head of and shit you down the throat"
Vilken film :D
Och den ska jag fixa på fyllan tycker du? po;
Clintan för helvete :D
filmen
Heartbreak Ridge :D
3:57 in i filmen....
http://www.youtube.com/watch?v=VrJsb0CzHvE
Skippa vista! Det är det sämsta som win har släppt någonsin! Ta datorn till den närmsta dator butik du har som inte är giganten eller liknande! Konvertera datorn till nya windows! Vista ställer bara till med problem!
Nee då har funkat problemfritt i 3 år eller vad det är, bara dags att formatera om för det börjar sega. Dator aset står ju på 24/7 och har i princip gjort det sen den var ny förutom när jag vart borta flera dagar i sträck osv.
i så fall! Starta om! ;)
seriöst, vista är det sämsta skiten du kan ha i en dator! Jag skojar inte! Alla filer du ska flytta mellan mappar om så ens på C: ska virus sökas! Om du sen tycker det funkar som det ska och är snabbt så är du norrlänning, dvs en person som inte kan stressa! Du står stilla i rulltrappan osv..... ;)
Baahaa... Sporthoj är nere!
Bifogad fil 3146
Nu har vi lagt nytt golv. Mycket duktig hantverkare, dvs jag själv :) Frun glad.
Inte norrlänning, är Mas! :p Klart jag startat om den hehe, men oavsett dator/operativsystem så behövs det formateras om någon gång ibland, vissa gör det en gång per år, vissa mindre. Det spelar ingen roll hur mycket du defragmenterar så finns det ändå rester kvar, så jag tvivlar på att det är på grund av Vista som den börjar kärva lite. Det jag använder den till mestadels är ju nätanvändande, och med 80/80 lina går det fort. När jag dragit hem något som det ska sökas virus på så tar det en sekund, max, så det kan jag leva med ;) Men inte sagt att inte 7 är bättre, det tvivlar jag inte på, men jag har fortfarande inget att klaga på med Vista!
Vet vad du menar, att installera om allt! Det fick jag göra 2 gånger per år med Vista, har än så länge sluppit det med 7an. Men men så länge vi alla är nöjda så är det ju bra :)
Idag
Är jag bakis som en hund pk;
Är på tredagarskurs så nu blir det bastu och öl.
Whiplash, är du på den kursen som admin länka till LM; (bastu och öl)
Jobbar dygnspass, det tenderar att gå iväg pengar varje gång jag gör dom här passen, för lätt att beställa på nätet när man har för mycket tid till det :p
Drivknutshelvetet pajjade idag på bilen, finns ju inge tråkigare eller grisigare jobb på bilfan ak47
...torsdag, jobbat över....äntligen hemma! Bifogad fil 3158
Idag har jag varit på Fatland o sett på helgens jobb. Det är ett slakteri och vi kan bara jobba där på veckosluten. Imorron åker jag till Ölen!!! Det är en plats 3timmar norr om stavanger. Ska kolla på jobb på en ny borrplattform. Fatland o Ölen fina ställenthb;