Ursprungligen postat av
alfg
Har långt gångna och allvarliga planer på att införskaffa ett kompressorhorn. Den vanliga tutan på min hoj är verkligen mesig, vill kraftfullt kunna markera mitt missnöje med vissa av mina medtrafikanter. Få dom att inse att så här gör man inte, om man inte vill bli utsatt för en ljudlig hämnd.
Anledning; kör alltid hoj till och från jobbet, idag på morgonen kör en bilj**el ut framför mej, trots att jag kör på huvudled. Visst var det lite dimma med då gäller det väl att kolla extra noga om det kommer nå'n eller...
När jag åker hem så kör en bilist in i rondellen framför mej, måste bromsa så hårt att jag får bakhjulssläpp. Bilisten tittar på mej hela tiden, men hon släpper inte ens mobilen!!
Detta på samma dag, på mindre än tre mil sammanlagt. Tvingad till hårda inbromsningar, på morgonen på våt vägbana med bara någon eller några metrar till godo!ak47 ag;
Senaste tiden har sånt här inträffat ett antal gånger, börjar bli väldigt trött på att inte kunna lita på att bilister gör rätt. vill inte bli kylarprydnad på en Skoda!rnt;
Och förresten; ska det va så j**la svårt att använda blinkers?