yp;
Utskriftsvy
Idag blev 48:an lite svartare...Bifogad fil 14410
Japp. Tänkte det..
Det var jävligt lätt. Gjorde först en mall i papper som jag sedan skar ut efter. Sprayade lite vatten med diskmedel i på klistret så att det inte fäster direkt utan går att justera. La det kant mot kant och det blev perfekt, kanterna syns inte
- - - Uppdaterad - - -
Tackar!
Idag vart det en sväng på 6 mil med solsken. Men höll på att frysa fingrarna av mig, men det var det värt :DBifogad fil 14435
"Tror bikeline har sådana som du slipper släppa ner gaffelbenen med. Harleybutiken har också men osäker på om dom har den typen."
Verkar inte som bikeline har några som passar forty-eight. Men har mailat dom...
Oklart varför dom inte skulle passa. Kan vara längden i viloläge (180mm), i så fall så skulle det endast betyda att dom blir mer komprimerade på 48:an.
Annars finns ju fleabay.
http://www.ebay.com/itm/EASY-ON-KIJI...0b5265&vxp=mtr
..har man avklarat en arbetssöndag... trist när vädret vart så bra under dagen.
Annars hade jag supertrevligt hos vildvittrorna i natt, men fick åka hem tidigt p.g.a. att jag skulle upp
tidigt. :(
Mötte en från Harleyforumet där, men tyvärr blev vi avbrutna och sedan var jag ju tvungen att åka hem.
Hoppas han hade kul på plats också! :)
Idag kom jag hem för en o en halv veckas ledighetvc; var i garaget o satte hojen på laddning:D
Har en gammal polare som har alkoholproblem och man har många gånger fått höra lögner som i verkligheten utspelat sej
helt annorlunda.Konfronterade honom idag om alla dessa lögner och reaktionen blev väl som väntat,rasande att nån lade sej i.
Men får verkligen hoppas att han får sej en tankeställare att sluta och leva nyktert om inte annat för den lilla grabben som sitter
helt oskyldig i skiten,och att frun slutar att hjälpa honom i missbruket,t.ex att hjälpa till med att blåsa i alkolåset mm mm mm.
Ledsam läsning,ja jag vet men fan vilken skit de kan bli av spriten.
Jo. Surt som fan de där med kompisar på glid.
Dessvärre är resan mycket mycket längre än att han får en uppsträckning av sin kompis. Bra gjort av dej dock.
Han måste ge sej hän åt vårdapparaten och gumman hans också, då det verkar som hon inte vet vad hon ska ta sej till.
Och det steget..att han ska acceptera att han är beroende, det är tungt. Men han måste, annars har han snart inte ett skit kvar mer än ett skal där han förvarar sin trasiga kropp.
Jaja, du vet ju såklart det redan, men jag ville bara att du skulle få ett svar.