Varit ute och klämt ett par pilsner med några av mina kollegor, men FY FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ MITT JOBBak47
Utskriftsvy
Varit ute och klämt ett par pilsner med några av mina kollegor, men FY FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ MITT JOBBak47
Idag är jag ledig för första lördagen på jävligt länge! Ska inhandla ett par sixpack o så blir det sofflocket:D
E´ru A-lagare :DCitat:
Elexem: Varit ute och klämt ett par pilsner med några av mina kollegor, men FY FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ MITT JOBB
Efter montering av ny blinkers förra året passade min munitionskiste inte rnt; Såååå förra veckan efter en liten svetsning på den och ett par nya borrade fästhål idag ... är det äntligen tillbaka vc;
Bifogad fil 4534 Bifogad fil 4532 Bifogad fil 4533
Bandit,ammunitionskistaW;
det var min vinter rebuild..short and sweet lol;
Trött i ögat idagpardybr;SjukSova
Ja men idag e de mer liket lever än livet leker ;)
IDAG har jag fixat klart de mesta på hojjen så den är i körbart skick, därmed har jag provkört en hojj med aphäng för första gång, min egen:)
Bifogad fil 4571Bifogad fil 4572
Kändes helt okej, lite för mycket framåtlut så får justera det sen. Kallt så satan va de men ändå rätt gött att känna att detta månaders projekt av förvirring och frågor går mot slutet. Lufta bromsarna fram sen är de klart! Sen på nästa hahavic;
lol; aha förstår, du föredrar Norrlands Guld o tvingas hinka Pripps blå hela dagarna, tuff shit! :I: