Personligt meddelande!
Utskriftsvy
...har jag bokat en mycket intensiv vecka för mig till min första semestervecka...
Jävlars vad det skall köras på körskola då. :D
Skall försöka få till riskettan, risktvåan och teorin innan dess...
Så kanske man löser en uppkörning snabbt därefter. :)
Gissa om veckorna kommer att gå långsamt...
Var också förbi Johans Mc idag... Blev trevligt tjôt med folk där inne...
Och en hel del Harley´s börjar de nu ha i sitt begagnat utbud.
Köpte runda klassiska speglar från J&P Cycles. Monterade dom igår och märkte att ena var mattsvart o andra blanksvart:( Gick in på deras sida (är guldkund hos dom och har köpt en del därifrån bla. Big Borekittet) och live chattade med dom. Frågade vad dom kan göra åt saken och fick svar att dom skickar en ny kostnadsfrittvic;! Dom önskade bara att jag tog foto på båda speglarna och skickar till dom. Kan bara säga att dom är bra att göra medthb; Guldkund kostar 10 dollar per år. Tog det i Daytona förra året när jag köpte Big borekittet och fick direkt 75dollar i rabatt på det!!!
Beställdes en öppen DMD hjälm till dom kortare turerna ro;
Idag har man fått bruksbilen fixad, den blev inkontinent och läckte soppa så man trodde ju att tanken var sönderrostad men det var bara 2 små slangstumpar med klammer som var dåliga, bytte dem idag och nu är gubbmercan i ordning igen, billigt blev det.:)
...var jag i "lokalen" och hälsade på Stroker och tog en kaffe, tjôtade lite och kollade in nya stelbensbygget som jag är sjukt avundsjuk på ;) Lasse.S var också förbi med turbo sportstern. En och annan hästkraft att tygla in den där maskinen...
...är jag otålig.. men får nog vänta tills i morgon på svar.
Råkade trilla över en annons om "billigare risketta"... De var normalt fortfarande
billigare än både Stora Holm och bl. a. den körskola jag bokat lektioner för denna sommar,
men just nu hade de en drive... Så håll en tumme!
Hoppas få plats i slutet av april nämligen, så att den är avklarad!
Tackar Fritte... (även om det i min värld betyder otur *s*)... ;)