Är det till och med för kallt i garaget, så jag stannar inne i soffan med en värmande brasa i kaminen i stället. Tanken är att bygga klart i huvet, så går det förmodligen snabbare när jag vä masat mig ut i kylrummet.
Utskriftsvy
Är det till och med för kallt i garaget, så jag stannar inne i soffan med en värmande brasa i kaminen i stället. Tanken är att bygga klart i huvet, så går det förmodligen snabbare när jag vä masat mig ut i kylrummet.
Idag tänkte jag besöka gamla bekanta i min hemhåla där jag kommer ifrån (Kalix)... Men eftersom Kalix är ett väldigt kallt ställe så är min bil djupfryst... En djupfryst bil står väldigt stilla och vill inte starta... Min chef tyckte nämligen att motorvärmare i bilen var onödigt så en sån finns inte (firman är i Stockholm)... Istället så har bilen begåvats med en dieselvärmare.... Och den funkar inte...
Det blir intressant att se hur det ska gå att jobba på måndag igen... För nu får jag spendera tiden med att häcka på ett skittråkigt hotellrum istället för att åka runt och hälsa på folk....
HALLELUUUUJA!!!!! rnt;
Bifogad fil 4404
GOD MORGON ROCKERSSmoke
-4,5 och snålblåst Snow å idag börjar man att jobba (4:a dagar :I:) efter en veckas ledighet thb;
idag är det dags att dra på jobb i Norge igen. Två tre turer till så är det nog hojväder.....får man hoppasha;
Snart knallar D; jag iväg till ännu ett EM-skift på bruket sen blir det 2 nattskift thb;
Sjukskriven igen pga stress och allmänt agg mot allt och alla.
1v i hemmet gör en inte direkt, tjooo hooo va allt är kul :(
Ska visst träffa nått högdjur inom sjukvården 1400 imorgon.
Fan va jag saknar min Harley..........................................
...Skickar jag en varm och solig hälsning från Grenada i Västindien. :)
Life is good!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Idag har vi snökaos här på Österlen med mycket snö som ryker över vägarna Snow . Får väl snart köpa en cross så man kan ut o sprätta lite MPD;
-13 och sitter å väntar på att göra sista skiftet den här veckan och sen ledig till onsdag :I:
Fan va jag längtar till våren å sommaren vc;
Varit i garget hele dan:DTillverkat fäste för sidmonterad hastighetsmätare och fästplåt för traktorsadel även påbörjat omstukning av madames 883a den ska få cafe racer stuk:DSå nu är det bara luta sig bakåt o låta madame jobba:p
Funderar också på det, har du bilder på hur du löste det? :)Citat:
sidmonterad hastighetsmätare
frv; bakåt, framåt menar du väl.Citat:
cafe racer stukSå nu är det bara luta sig bakåt
Det kommer men jag lägger dom på mek tråden i morgon:DNä i dag får madame jobba med alla öppningar medan jag ligger på rygg:p
LM; nu e ja med vc;
Själv pausar jag med lite HF, jobbar minst ett par timmar till så det är inte att räkna med någon go å glad madame när jag kommer hem för min del. :(
:)) man we need her to start us ..... NOT ... you can count.... I can´t "99" you know :D
Thank God it´s Friday!! ro;
...var jag färdig på plattformen kl.04.00 packade o körde till Stavanger. Efter ett par timmar på kontoret är jag ledig till imorgon kl07.00 o ska på nytt jobb. Lite häng på forat o ett par pilsner så är det till o Sova!
Grogg, öl å lite vin med frun pardy